Der er under opbygning af rute opstået et problem, da nogle vejtrack skulle flyttes til en anden position.
Jeg har prøvet at tegne hvad der ligger tilbage, som nu ligger et bjerg og ikke synlig eller ivejen for noget. Jeg kan ikke selv finde filen, og ved ikke om den evt kan lave uro i noget senere hen.
Selve Tilen er færdig og er nu i en anden, men vil ikke lave mere, før jeg ved om der vil opstå problemer.
Der er forsøgt med at lægge den gamle worldfil ing, som kun vedgør at man får " Dont send " og derefter nedbrud når den tile bliver passeret i editoren.
Så jeg håber at der kan komme gode forklaringer på hvad man kan gøre. :?
Spammer
Medlem
Antal indlæg: 73
Jeg må sige at svarene var helt overvældet, lige til den Danske top 10 liste. Ud af alle de svar blev beslutningen så, at tage en ældre update og bygge hele tilen op forfra, så der nu ikke er løse ender som ligger og flyder. Gad vide om det bliver lige så overvældet når der foreligger noget færdig på den...
Spammer
Medlem
Antal indlæg: 73
Hej Jens, jeg bygger ikke selv ruter, det er lidt for meget for mig. Men et råd fra de "gamle" her vil være at tage backups ofte, på et offline media som f.eks. CD/DVD, så du altid kan komme tilbage til noget der virker.
Jörgen i Colorado
jorgenandersen
Erfaren bruger
Antal indlæg: 736
Tilmeldt: 29/4-2004 Bopæl: Castle Rock, Colorado, USA Alder: 77 Status:
Hej!
Du kan ta bort den mörka vägbiten och sen öppnar du RE igen med markerad med rebuild (men då får inga signaler finnas med). När rebuild är färdig söker du tillbaka till vägbiten då skall osynliga vägbiten vara borta och lägger vägbitarna på nytt.
Hoppas det löser sig.
totte
Meget øvet
Antal indlæg: 202