Forum » Microsoft Train Simulator » Andet
3D Models

Udskriv debat

3D Models
Skrevet af MY-Fan, 27/7-2006 21:43 (#1)

Hej Alle

Jeg har jo som sagt MSTS, og jeg vil gerne have godsvogne i det.. Fik så et program af en ven her forleden, Con Builder, og VUPTI!.. Så havde jeg godsvogne og passager vogne, skide smart! Grin

Nå, men problemet er så, at jeg fortæller den hvor MSTS ligger, og hvor den skal gemme Screenshots.. Så spørger den til sidst: Hvor skal 3D Modellerne ligger!? 8Det spørger den om når jeg åbner Con Builder)..

Og der er osse noget andet jeg vil spørge om.. Når man så sidder der og hygger sig med at sætte vogne på, så kommer den nogle gange med en advarsel.. Sådan en rød tingest der blinker, i Con Builder.. Men altså, programmet crasher ikke, og jeg kan osse godt lave vognen og køre med den, så det er ikke det, undrede mig bare over hva det var.. Smile

Håber i kan hjælpe mig Smile
Brugers avatar
MY-Fan

Erfaren bruger

Antal indlæg: 823
Alder: 34
Status:

SV: 3D Models
Skrevet af Tobias, 28/7-2006 09:48 (#2)

Den spørger dig ikke om hvor 3D modellerne skal ligge, men hvor du har installeret et 3D visnings program som foreks. Sview Smile det kan du hente HER ,så kan du se de lokomotiver og vogne du indsætter i 3D visning.

Når den nogen gange blinker rødt, er det fordi du prøver at sætte loko/vogne sammen som har forskellig koblingstype..... de to mest brugte er Chain og automatic, hvor chain er mest brugt i Europa og automatic mest i USA. Det har ikke nogen praktisk betydning, undtagen i aktiviteter, for MSTS kan godt køre med en stamme der har begge dele, hvis den kun bliver brugt til udforskning.
Brugers avatar
Tobias

Erfaren bruger

Antal indlæg: 510
Bopæl: Vallensbæk Strand
Alder: 56
Status:

Med venlig hilsen

Tobias

SV: 3D Models
Skrevet af MY-Fan, 28/7-2006 17:09 (#3)

Tobias skrev: Den spørger dig ikke om hvor 3D modellerne skal ligge, men hvor du har installeret et 3D visnings program som foreks. Sview Smile det kan du hente HER ,så kan du se de lokomotiver og vogne du indsætter i 3D visning.

Når den nogen gange blinker rødt, er det fordi du prøver at sætte loko/vogne sammen som har forskellig koblingstype..... de to mest brugte er Chain og automatic, hvor chain er mest brugt i Europa og automatic mest i USA. Det har ikke nogen praktisk betydning, undtagen i aktiviteter, for MSTS kan godt køre med en stamme der har begge dele, hvis den kun bliver brugt til udforskning.

Ja, det er osse det jeg mener. F.eks. satte jeg nogle lidt nyere vogne på et gammelt damp lokomotiv (DSB Litra T 299) og der sagde den et eller andet, men den kørte skam rigtigt glimrende i Explore Route Smile
Brugers avatar
MY-Fan

Erfaren bruger

Antal indlæg: 823
Alder: 34
Status:

Spring til debat:
Del denne tråd
URL:
BBcode:
HTML: