Forum » Microsoft Train Simulator » Andet
Hælp

Udskriv debat

Hælp
Skrevet af claus_20, 21/5-2006 17:33 (#1)

Hej jeg har lige downloadet nogle danske ruter... Og nu er mit problem så at jeg ikk ved hvor jeg skal lægge de ting jeg henter ned fra martrile listen, med de toge der står der og sound cab og div.
Jeg håber nogen kan hjælpe mig, jeg lægger lige min msn hvis nogen er behjælplig
Brugers avatar
claus_20

Lidt øvet

Antal indlæg: 45
Bopæl: Haslev
Status:

SV: Hælp
Skrevet af knudbe, 21/5-2006 18:37 (#2)

Hej Claus

Generelt er der 2 forskellige måder at materiel leveres på.
1: Som en eksekverbar installationsfil, hvor alt placerre sig selv når man kører den.
2: Som en ZIP eller RAR pakke, hvor blot er nogle mapper.
(Og så er der varianten hvor ZIP/RAR-filen indeholder en eksekverbar installationsfil)

Nr. 2 indeholder som regel mapper der skal lægges direkte i TRAINS\TRAINSET-mappen
Hvis der er consists med (filer med endelsen .con ) så skal de lægges i TRAINS\CONSISTS

Under downloads - guides findes der en "Installation af materiel v. 1.1" som beskriver det ganske glimrende. Hvis der er noget i den som du ønsker uddybet eller ikke helt forstår kan du bare spørge igen.
Brugers avatar
knudbe

Ekspert

Antal indlæg: 5249
Bopæl: Dragør
Alder: 71
Status:

Mvh Knud
---
RailWorks Danmark - Stedet hvor RailWorkers mødes
[url=www.RailWorks.dk]www.RailWorks.dk[/url]

SV: Hælp
Skrevet af , 21/5-2006 19:12 (#3)

Hejsa Claus

Jeg vil da lige fortælle dig, at hvis du ikke har andet end selve spillet, ja så kan du nok kun køre med det materiel som har vogne med i filen.
Grunden er at tog samt vogne skal sættes sammen ved hjælp af programmet Conbuilder, OG at de fleste vogne mangler en fil som giver en tilladeklse til at bruge den, nemlig Consist-fil, som man selv skal lave, ja et stort arbejde som man nok også skal sætte dig ind i.
Men skriv når du er kommet videre, så må vi guide dig igennem.
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Alder: 0
Status:

Spring til debat:
Del denne tråd
URL:
BBcode:
HTML: