Det er fordi MSTS vil have foreste lok i køreretningen, som så vil være AI-loket, når du har vendt togene. Du kan nok løse det med et reversepoint under consisten til at starte med, vil jeg tro.
Ellers kig i den aktivitet jeg har lavet til DK2000D, med papirtoget fra Næstved til Ringsted med MK, der havde jeg samme problem.
Tjalfe
Ekspert
Antal indlæg: 2073
Jeg prøver:
Min consist til GL 9328 ser således ud: Godsvogne + MK 919 + MK 624 (624 er vendt om!). MK 619 er den der bruges til at køre, altså den man "sidder i" i aktiviteten.
Da jeg skulle bakke tilbage, men uden at have MK 624 som playerlok, har jeg startet med at lave pathen den gale vej.
Lige efter startpunktet skal så være et reversepoint, helst under consisten ved opstart, for så bemærker man det ikke.
Tjalfe
Ekspert
Antal indlæg: 2073
Det er præsidentexpressen det drejer sig om
Consist: ME(AI)-Bn-Ledsagevogn-S1-MY
MY og ME skal bytte plads ved omløbet og skal derfor begge være flippet.
Når MY er på plads skal der rulles mod København, og så skal det jo gerne vende den rigtige vej
knudbe
Ekspert
Antal indlæg: 5249
Mvh Knud
--- RailWorks Danmark- Stedet hvor RailWorkers mødes
[url=www.RailWorks.dk]www.RailWorks.dk[/url]
Jo, der var et omløb på præsidentturen - i hvert fald er det det som jeg har fået ud af tråden i Real-Life-tog
Mit optimale rangerarbejde:
MY bakker ud fra spor 7 mod Europaplads - kører inde over sport 5 og kommer så ind på spor 7 i den modsatte ende.
MY kobler på stammen - og der afkobles mellem ME og S1
MY trækker ME ud fra spor 7 og skubber den ind på spor 6
MY returnerer til spor 7 og henter resten af stammen, skubber den ind på spor 6 hvorefter den kobles sammen med ME'en som allerede holder på spor 6.
Og så venter vi bare på at præsidentparret kommer tilbage så vi kan returnere med hele toget til København - med MY forrest og ME bagerst.
knudbe
Ekspert
Antal indlæg: 5249
Mvh Knud
--- RailWorks Danmark- Stedet hvor RailWorkers mødes
[url=www.RailWorks.dk]www.RailWorks.dk[/url]