Forum » Microsoft Train Simulator » Andet
MSTS2Locomotion

Udskriv debat

MSTS2Locomotion
Skrevet af LocArny, 2/5-2006 11:43 (#1)

I cannot speak Danish. The Danish text below is the translated text of the English text from an internet translator. If you want me speak Dutch or German (I speak German a little bit and I am Dutch), say it please.

I do not have MSTS, but I have a Transport game, called Locomotion. In that game you have to transport all kind of things, with trains and cars and planes and ships. For more info, please look here: http://www.atari.com/us/games/locomot...omotion/pc

But the default stuff is getting boring, and there is a way to convert the *.s files of MSTS to Locomotion. And I want to convert a Danish set.

I saw the work of the DSB Designteam, and of some others. But the website of the DSB Designteam is down and I do not see an emailadress of them.

My question is: Do I have the permission to convert the Danish trains for Locomotion? I "only" need the *.s files, so no cabview or something like that. No sound too.

Of course I will give the credits to the makers of the trains Smile

Thank you for reading, waiting for response!

Danish webtranslator text:

Dansk webtranslator tekst :

JEG kan ikke indtale Dansk. Indeværende Dansk tekst er den oversat tekst i den Engelsk tekst af en indre oversætter. Selv om jer savn mig indtale Hollandsk eller Tysk ( jeg indtale Tysk noget bit og Jeg er Hollandsk ), sige sig behage. JEG som ikke har MSTS , men Jeg har en Befordre leg , alarmeret Locomotion. I at leg du har hen til befordre al sort i sager , hos oplære og biler og planer og aflade. Om mere info , behage lede her ovre : http://www.atari.com/us/games/locomot...motion/pc.
Men den standard kram er fik kedelig , og der er en måde hen til omforme den *.s filer i MSTS hen til Locomotion. Og JEG ville gerne omforme en Dansk placere. JEG så den arbejde i den DSB Designteam , og i noget andre. Men den website i den DSB Designteam er nede og JEG lave ikke se efter en emailadress i sig. Mig afhøre er : Lave Jeg har den lov hen til omforme den Dansk oplære nemlig Locomotion? JEG " bare " savn den *.s filer , altså ikke cabview eller noget i den retning. Ikke klang ligeledes. Selvfølgelig Ja indrømme den godskrive hen til den producent i den oplære Smile Tak for lån nemlig læsning , venter nemlig svar!
Brugers avatar
LocArny

Begynder

Antal indlæg: 2
Status:

SV: MSTS2Locomotion
Skrevet af Rasmus, 2/5-2006 12:58 (#2)

i can only talk on behalf on my self and my own creations and the anwer is no!
Brugers avatar
Rasmus

Ekspert

Antal indlæg: 1007
Alder: 39
Status:

Rasmus S.

Skrevet af stigc, 2/5-2006 16:28 (#3)

I think you need to contact the person that build the creations, you want to convert personally by mail,
instead of using the forum, and on my behalf the answer would be no!
Brugers avatar
stigc

Erfaren bruger

Antal indlæg: 680
Alder: 65
Status:

Skrevet af Dingo, 2/5-2006 17:31 (#4)

Hejsa gutter

Nu ved jeg jo ikke helt hvad det der locomotion er, så min udtalelse er selvfølgelig på halvfarlig grund.
Og vil selvfølgelig også sige at det overhovedet ikke kommer mig ved hvad grunden til Jeres nej er, og at et nej uden begrundelse selvfølgelig også altid vil være 100% iorden - det er jo Jeres grej.
Men er alligevel lidt nysgerrig for at høre grunden til afvisningen.
Vær nu venlig ikke at misforstå min hensigt, er såmænd kun nysgerrig. Smile
Brugers avatar
Dingo

Erfaren bruger

Antal indlæg: 682
Alder: 55
Status:

Skrevet af Bab, 2/5-2006 18:47 (#5)

Personlig ville jeg blive beæret, hvis noget jeg havde lavet, kom med i et "rigtigt" spil. Og hjemmesiden er fra Atari, så det er jo ikke hvad som helst.

Bab
Brugers avatar
Bab

Ekspert

Antal indlæg: 1577
Bopæl: Fredericia
Alder: 58
Status:

Skrevet af Dingo, 2/5-2006 19:04 (#6)

Ja det vil jeg jo bestemt også blive - også lidt derfor at jeg er nysgerrig angående årsagen.
Brugers avatar
Dingo

Erfaren bruger

Antal indlæg: 682
Alder: 55
Status:

Skrevet af LocArny, 2/5-2006 19:29 (#7)

I do not know if I understand you correct (webtranslators are rubbish), but do you want more information about the game?

img388.imageshack.us/img388/8181/besetbanner2wm.gif
Converted Belgium Railwayset from MSTS to Locomotion, for more information see this topic.

Maybe you know about ChrisTrains, maker of the Dutch MSTS trains, his trains are converted to, see here.

A train is packed in a .DAT file, I do not change anything to the game itself.
Brugers avatar
LocArny

Begynder

Antal indlæg: 2
Status:

Skrevet af knudbe, 2/5-2006 20:48 (#8)

Hi LocArny

Do not use the translator. It is - as you say - a rubbish thing. It's even much worse than my English writing. Grin

Most Danes read and write English. Some do also read German and a few do also write German.

So if you don't read/write in Danish, then English and German language are preferred. (Scandinavians may also write in Norwegian and Swedish language)
Brugers avatar
knudbe

Ekspert

Antal indlæg: 5249
Bopæl: Dragør
Alder: 71
Status:

Mvh Knud
---
RailWorks Danmark - Stedet hvor RailWorkers mødes
[url=www.RailWorks.dk]www.RailWorks.dk[/url]

Skrevet af jorgenandersen, 3/5-2006 05:13 (#9)

Friend,

There are a whole slew of reasons why you might have issues. Copyright is one thing, as you might have seen from the above entries, but then, will it work? I would be very careful, some people are very sensitive about copyright, and I cannot blame them, I would be also.

Jörgen in Colorado
Brugers avatar
jorgenandersen

Erfaren bruger

Antal indlæg: 736
Bopæl: Castle Rock, Colorado, USA
Alder: 77
Status:

Spring til debat:
Del denne tråd
URL:
BBcode: