Forum » Microsoft Train Simulator » Materiel
DSB_ABs_VIA_v2_0.exe

Udskriv debat

DSB_ABs_VIA_v2_0.exe
Skrevet af beli, 19/10-2005 13:10 (#1)

Nogen som ved hvor DSB_ABs_VIA_v2_0.exe kan downloads... da http://www.gipper.dk/download/rail/st...a_v2_0.exe site ikke virker mere
Brugers avatar
beli

Medlem

Antal indlæg: 75
Status:

SV: DSB_ABs_VIA_v2_0.exe
Skrevet af togdrengen, 19/10-2005 13:24 (#2)

Du kan da bare gå ind under http://www.gipper.dk og finde den! Der er ingen der siger det altid virker med direkte links.
Brugers avatar
togdrengen

Ekspert

Antal indlæg: 1449
Alder: 32
Status:

Skrevet af Haddok, 19/10-2005 14:05 (#3)

Hejsa

den ligger på http://www.gipper.dk under downloads og styrevogne der skulle den være og finde GrinGrinGrin

Mvh
Henrik
Brugers avatar
Haddok

Meget øvet

Antal indlæg: 292
Bopæl: Smidstrup
Alder: 51
Status:

Skrevet af Ghosttrain, 19/10-2005 14:45 (#4)

ER der mon nogen der har tænkt over at hyperlinket var helt forkert ??????????????? Grin
http://www.gipper...a_v2_0.exe
Brugers avatar
Ghosttrain

Ordstyrer

Antal indlæg: 3395
Bopæl: Nykøbing Falster
Alder: 69
Status:

Med venlig hilsen
Erich (Ghosttrain) Falensteen
>>Administrator<<

Skrevet af KimEast, 19/10-2005 16:39 (#5)

Huh! Nu virker linket fra beli da helt fint her. Og Erich, dit link er det samme, så begge virker. Så grunden er vel bare at serveren ved gipper var nede lige den dag? Smile Hygge KimE
Brugers avatar
KimEast

Ekspert

Antal indlæg: 1344
Bopæl: Blegdamsvej overfor Riget
Alder: 74
Status:

Skrevet af , 19/10-2005 19:45 (#6)

jeg mener da at have hørt man ikke kunne lave direkte links til tingene fra gipper.dk fra da den kom over på det nye system :-S... er det der bare ved at kopier linket??
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Alder: 0
Status:

Skrevet af , 20/10-2005 01:09 (#7)

Hejsa!!!!!!
Det er rigtig hvad både den ene siger og den anden.
Sitet gipper.dk ligger på 3 server, og derfor kan nogen ting ikke hentes direkte, med mindre man ved hvilken server den ligger på, dog er alt Materiel liggende på serveren http://www.gipper.dk , og nogle henvisninger passer.
Jeg får sommetider en masse nye ting til, og så må jeg samle det bedre det gør så at der måske kommer en extra mappe til, og derfor kan forstyre det hele lidt, MEN jeg vil så sige, at man bare kan skrive navnet i søgefeltet inde i download, så kommer det frem......110%

Som KimE sagde ja jeg lægger jo noget op ind imellem, og da det går gennem asp database som også har med siden at gøre, ja så kan der være tidspunkter som man ikke kan komme ind, men når jeg får en hurtigere upload, så skulle det ikke være det helt store af tid jeg bruger. Wink
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Status:

Skrevet af AndreasM, 20/10-2005 13:14 (#8)

gippermand skrev: Som KimE sagde ja jeg lægger jo noget op ind imellem, og da det går gennem asp database som også har med siden at gøre, ja så kan der være tidspunkter som man ikke kan komme ind, men når jeg får en hurtigere upload, så skulle det ikke være det helt store af tid jeg bruger. Wink

Hmm, nu jeg godt nok ikke så erfaren i asp/access (skriver selv php/sql), men hele ideen i at bruge databaseløsninger plejer jo at være nem onsite opdatering, så det lyder lidt underligt at du skal ligge og uploade databasen ved opdatering? Smile
Brugers avatar
AndreasM

Erfaren bruger

Antal indlæg: 681
Bopæl: Brønshøj
Status:

Skrevet af , 20/10-2005 21:07 (#9)

Hejsa Andreas
Ja det er rigtig at det er pladsmæssigt og på brugerfladen bedre "Syntes jeg", men det er så sådan at når jeg oploader databasen, så bruger jeg hele fladen, så ingen kan gøre noget på siden, og når man så har en svag upload ja så går der en rum tid før nogen kan bruge siden igen, så på den måde er det det svage led, derfor skal jeg have en hurtig upload, så jeg kan minimere brugertiden. Wink
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Status:

Skrevet af AndreasM, 20/10-2005 21:44 (#10)

gippermand skrev: Hejsa Andreas
Ja det er rigtig at det er pladsmæssigt og på brugerfladen bedre "Syntes jeg", men det er så sådan at når jeg oploader databasen, så bruger jeg hele fladen, så ingen kan gøre noget på siden, og når man så har en svag upload ja så går der en rum tid før nogen kan bruge siden igen, så på den måde er det det svage led, derfor skal jeg have en hurtig upload, så jeg kan minimere brugertiden. Wink

Det jo så det jeg siger, at det lyder som om din side er dårligt designet, hvis du lægger hele siden ned for at opdatere databasen. Det kan sagtens gøres, så du kan opdatere databasen uden at du bruger hele fladen Wink
Brugers avatar
AndreasM

Erfaren bruger

Antal indlæg: 681
Bopæl: Brønshøj
Status:

Skrevet af , 20/10-2005 22:34 (#11)

Hejsa Andreas.
Både ja og nej, lige nu ja, men senere nej, idet der er ved at blive lavet fra anden side, en masterside, så man bare kan nøjes med at lægge det ind som skal ind, uden at hele databasen skal updateres..........Så tingene bliver bedre, men indtil det er kommet på plads må jeg gøre det på en måde, men vil da også gerne have en bedre upload også..........
Men hvad, det er jo gratis at downloade, så man må jo tage de små skævheder med, og jeg gør hvad jeg kan, for at undgå uorden, og lægge det for så vidt om natten med upload.... Wink
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Status:

Skrevet af knudbe, 21/10-2005 00:29 (#12)

Hej Per,

Hvis jeg forstår det rigtigt, så har du en lokal database som du redigerer i og derefter uploader du hele basen?

Hvis det er korrekt opfattet, så vil du vinde meget ved at få lavet dit system således at du kan tilføje/ændre/slette records direkte i den base du har på serveren via et webbaseret system til indholdsstyring (CMS).
Brugers avatar
knudbe

Ekspert

Antal indlæg: 5249
Bopæl: Dragør
Alder: 71
Status:

Mvh Knud
---
RailWorks Danmark - Stedet hvor RailWorkers mødes
[url=www.RailWorks.dk]www.RailWorks.dk[/url]

Skrevet af , 21/10-2005 02:10 (#13)

Hejsa Knud.
Jeps makker det er fuldstændig rigtig hvad du skriver, og det du foreslår er det der er ved at blive lavet, jeg kalder det en Masterside, alså et sted hvor man kan tilføje som du skriver direkte til basen.... Men da jeg ikke er så stiv "GG" og særdeles i asp eller php, ja så har jeg en til at lave det, og jeg ved ikke hvor langt han er kommet med det, dog ved jeg at han knokler og endda men mange hjemmesider ad gangen. Wink
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Status:

Skrevet af Tjalfe, 21/10-2005 18:00 (#14)

Uploadsystem er bestemt ikke svært at lave i ASP.
Brugers avatar
Tjalfe

Ekspert

Antal indlæg: 2073
Bopæl: Kragenæs
Status:

Skrevet af , 21/10-2005 20:24 (#15)

Hejsa Tjalfe.
Selve upload er iorden den virker da udemærket, men det er et uploadsystem som lægger alle de forskellige detaljer som medfølger når man lægger noget op til download.
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Status:

Skrevet af Tjalfe, 21/10-2005 20:30 (#16)

Er det ønske tænkning eller er det dét du allerede har? Smile
Brugers avatar
Tjalfe

Ekspert

Antal indlæg: 2073
Bopæl: Kragenæs
Status:

Skrevet af Steamhammer, 21/10-2005 20:31 (#17)

knudbe skrev: Hej Per,

Hvis jeg forstår det rigtigt, så har du en lokal database som du redigerer i og derefter uploader du hele basen?

Hvis det er korrekt opfattet, så vil du vinde meget ved at få lavet dit system således at du kan tilføje/ændre/slette records direkte i den base du har på serveren via et webbaseret system til indholdsstyring (CMS).

Og her må jeg atter give Knud ret!

Der findes faktisk flere CMS-systemer, som er gratis, f.eks. CMSimple, som ovenikøbet er DANSK!!! Wink
Brugers avatar
Steamhammer

Administrator

Antal indlæg: 2332
Bopæl: Skanderborg
Alder: 67
Status:

Med venlig hilsen
Mogens (Steamhammer)

Skrevet af , 22/10-2005 00:24 (#18)

hejsa Tjalfe.
næ opload til siden er der skam, det andet er på vej.
Og Mogens.... Jeg håber at det kommer i stand inden længe, da det andet ikke er holdbart i længden.... Wink
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Status:

Spring til debat:
Del denne tråd
URL:
BBcode:
HTML: