Forum » Microsoft Train Simulator » Materiel
Ønskeliste

Udskriv debat

Ønskeliste
Skrevet af , 16/10-2005 14:07 (#1)

Er der nogen som kan lave et villakvarter med vej i midten, gerne med mange huse eller med valg af forskellige størelse. Jeg kunne også bruge en bom som åbner når et tog kommer, og ellers er lukket, begge dele ved jeg at andre også kan bruge. Om ingen har lyst til at lave dette, får jeg gerne en udefra til dette. Wink ligesom denne bygning her, som iøvrigt er til download på gipper, og skal bruges i min rute

Vedhæftede billeder:

Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Alder: 0
Status:

SV: Ønskeliste
Skrevet af lbr40, 16/10-2005 14:40 (#2)

Hej Gipper.

Dit "villa-kvarter" er noget du kan lave i RE. Der findes flere forskellige danske huse til download. Med hensyn til "veje" er der i Road Section i RE flere valgmuligheder.
Brugers avatar
lbr40

Ekspert

Antal indlæg: 1993
Bopæl: Gl. Ølstykke
Alder: 79
Status:

--------------------------
Med venlig hilsen
Lorenz Birkedal (lbr40)
Projekt. Stralsund - Sassnitz - http://www.rail-works.dk/forum/viewforum.php?f=9

Skrevet af Ghosttrain, 16/10-2005 14:58 (#3)

Det eksisterer allerede, det ligger til DL hos http://team.routebuilders.dk Dog kan vejbanerne ikke bruges, man er nødt til at lægge rigtige vejstykker ind også.
Brugers avatar
Ghosttrain

Ordstyrer

Antal indlæg: 3395
Bopæl: Nykøbing Falster
Alder: 69
Status:

Med venlig hilsen
Erich (Ghosttrain) Falensteen
>>Administrator<<

Skrevet af , 16/10-2005 15:08 (#4)

Hej Ibr40
Det ved jeg godt og har også før brugt denne løsning, men med 1200 tilesobjekter i hver tiles, så kan du nemt komme op på flere 100 ved selvbyg, så derfor efterlyste jeg et samlet som ikke fyder den store mængde. Wink

Hej Erich
Tak for tippet, det vil jeg så hente, nej jeg regnede heller ikke at vejene var brugbare, men det var mere så det passede ind, Tak skal du have :lol:
Iøvrig en sød fætter du har til logo ved dit navn......Er det et billed bag personer..GGGGG
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Status:

Skrevet af lbr40, 16/10-2005 16:36 (#5)

Hej Gippetr,

I ruten DK2000 findes en STOR dansk boligblok. men hvor mange "tile-enheder" den bruger, kan jeg ikke huske. Prøv at finde disse filer:
DKbyblokbig.s og sd (fra Shapes-,appen) og
DKBYBLOK.ace (Texture) samt tilføjelse i Ref-filen.
Dette objekt bruger rigtig meget plads i "landskabet" (!) Du skal nok lige spørge Erich, om du må bruge dette objekt.
Brugers avatar
lbr40

Ekspert

Status:

Med venlig hilsen
Lorenz Birkedal (lbr40)
Projekt. Stralsund - Sassnitz - http://www.rail-works.dk/forum/viewforum.php?f=9

Skrevet af , 16/10-2005 23:24 (#6)

Hejsa Ibr40
Tror at den ligger til download allerede sammen med enkel huse Wink
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Status:

Skrevet af Ghosttrain, 17/10-2005 09:51 (#7)

Hej Lbr

Det er ikke undertegnede der skal spørges før brug af disse objekter, det er Henrik F som har lavet disse ting der skal spørges. Kontroller hvad der ligger til DL hos Team Routebuilders, og hold det op imod hvad der ligger i NDK 4 og DK2000, og spørg herefter Henrik om lov til at bruge tingene.
Brugers avatar
Ghosttrain

Ordstyrer

Status:

Med venlig hilsen
>>Administrator<<

Skrevet af lbr40, 17/10-2005 10:28 (#8)

Hej Erich,

Mit tidligere indlæg var et svar til 'Gippermand', og om han vil bruge nævnte objekt(er), er op til ham. Det er ikke mig, der vil bruge dem til min rute. Men iflg. readme-teksten for "dkcitybuildings_v2", som ligger til DL på Team Routebuilders, må det gerne bruges til rutebygning.
Brugers avatar
lbr40

Ekspert

Status:

Med venlig hilsen
Lorenz Birkedal (lbr40)

Skrevet af Ghosttrain, 17/10-2005 10:35 (#9)

Hej Lbr

lbr40 skrev: Hej Gippetr,

I ruten DK2000 findes en STOR dansk boligblok. men hvor mange "tile-enheder" den bruger, kan jeg ikke huske. Prøv at finde disse filer:
DKbyblokbig.s og sd (fra Shapes-,appen) og
DKBYBLOK.ace (Texture) samt tilføjelse i Ref-filen.
Dette objekt bruger rigtig meget plads i "landskabet" (!) Du skal nok lige spørge Erich, om du må bruge dette objekt.

Det er dette indlæg som jeg har svaret på hvor du henviser Per til at spørge mig om brugen af de objekter der ligger i mine ruter. Men hensyn til at spørge om lov til brug af objekter, mener jeg kun de objekter der IKKE ligger til DL nogen steder.
Brugers avatar
Ghosttrain

Ordstyrer

Status:

Med venlig hilsen
>>Administrator<<

Skrevet af lbr40, 17/10-2005 11:09 (#10)

Hej Erich,

Fint, OK! Smile
Brugers avatar
lbr40

Ekspert

Status:

Med venlig hilsen
Lorenz Birkedal (lbr40)

Spring til debat:
Del denne tråd
URL:
BBcode:
HTML: