Forum » Microsoft Train Simulator » Andet
Mit ur vinder over et minut

Udskriv debat

Mit ur vinder over et minut
Skrevet af knudbe, 10/8-2005 00:15 (#1)

Jeg har observeret, at "Time" i "Next station" undervejs begynder at vise et andet tidspunkt end det der stemples under "Aktual" ved ankomst og afgang.
Det kan være en afvigelse på over et minut, og det syntes jeg er ret meget, når man kører efter en tidstabel.

Er det en kendt fejl, og er der noget jeg skal være opmærksom på for at undgå dette?
Brugers avatar
knudbe

Ekspert

Antal indlæg: 5249
Bopæl: Dragør
Alder: 71
Status:

Mvh Knud
---
RailWorks Danmark - Stedet hvor RailWorkers mødes
[url=www.RailWorks.dk]www.RailWorks.dk[/url]

SV: Mit ur vinder over et minut
Skrevet af KimEast, 10/8-2005 01:18 (#2)

En kendt fejl, simpelthen en bug i MSTS. - Mener det opstår når man ændrer performance i tiderne. Det er den ikke lige med på at få ændret hele vejen igennem ordentligt Smile men der skal nok være andre småfejls-grunde udover den jeg lige kunne huske .. Hygge KimE ..
Brugers avatar
KimEast

Ekspert

Antal indlæg: 1344
Bopæl: Blegdamsvej overfor Riget
Alder: 74
Status:

SV: Mit ur vinder over et minut
Skrevet af knudbe, 10/8-2005 20:02 (#3)

Når jeg selv fastsætter ankomst og afgangstiderne på playertoget, er det så det samme som at ændre i performancetiderne?

Det er i hvert fald noget bøvs. Så jeg skimmer lige hurtigt stemplingen når jeg "lander" op mod Time og korrigerer for differencen under kørslen. Det går også på kortere strækninger men når man kommer op på 8-10 km til næste station kan det være svært at tilpasse farten til tid og afstand når korrektionsfaktoren også skal indgå Wink
Brugers avatar
knudbe

Ekspert

Antal indlæg: 5249
Bopæl: Dragør
Alder: 71
Status:

Mvh Knud
---
RailWorks Danmark - Stedet hvor RailWorkers mødes
[url=www.RailWorks.dk]www.RailWorks.dk[/url]

Spring til debat: