Hej alle! Sidder og bakser med en ganske omfattende aktivitet, der har både en del rangeringer og overraskelser undervejs. Aktiviteten er lavet til Denmark1b p8 fordi jeg starter ved Fredensborg. Her en lille forsmag på hvad der venter:
1. Man starter med 80 km/t udenfor Fredensborg med Me1509 og 3 B2000-personvogne. Ved Fredensborg standser man, for her skal officerer fra Livgarden med, de har lige været hos dronningen til taffel. ØØhm, hvor skal vi hen du?? Joo, vi skal til øvelse i Oksbøl. Dvs det kan vi ikke lige, da vi kun har spor til Kolding, men så må vi ta så langt vi kan.
2. Ved Hillerød skal vi have nogle godsvogne med, dem med presseninger, hvad der er indenunder dem, siger jeg ikke
3. Ved Allerød er vi jo lige ved sjælsmark og Høvelte Kaserne, så der står ý mill soldater og skal med, plus en del godsvogne. Det må vi så ha med.
4. Ved Hellerup får vi problemer. DSB påstår vi ikke kan komme op ad bakken til Lersøen! (tror de har ret.) .. Så nu sker der ENTEN det, at vi fortsætter ad S-banen mod KbhH, ELLER vi rangerer baglæns helt ud af stationen mod Klampenborg ad Kystbanen, og går ind gennem hellerup den vej og ad Kydsbanen mod KbhH.
5. Ved KbhH igen problemer. Der er nedbrud af RE ved Valby. Vi blir ledt udenom via KbhG.
6. Ved Htå problemer med sporskifter og toge der er brudt ned. Vi blir ledt i spor 4, helt Tv mod ROS.
7. Ved ROS skal vi rangere . Et andet godstog med materiet til Oksbøl er brudt ned her, så vi skal overtage så meget vi kan af dette godstog.
8. Ved Sprogø skal vi V-kørsel mod Nyborg. Sporarbejde mv.
9. Ved Odense skal vi et eller andet jeg ikke lige ved endnu.
10. Mellem Holmstrup pg Tommerup er sporet ikke ok, så vi ryger i V-sporet.
11. Mellem Middelfart og Snoghøj/Taulov er vi i venstre sporet.
12. I taulov skal vi et eller andet jeg endnu ikke ved hvad er ..
13. endelig ankommer vi i Kolding med flere km langt godstog. Eller det der er værre
...
Dette var en kort gennemgang af de planer jeg har med denne lille enkle aktivitet
Hygge KimE