Forum » Microsoft Train Simulator » Aktiviteter
Stadtbahn U79

Udskriv debat

Stadtbahn U79
Skrevet af EA, 28/1-2005 17:59 (#1)

har et spørgsmål ang de aktiviteter der skal være i Stadtbahn U79, de sporvogne man skal bruge, hvordan får man deres Cabview til at virke så det fungere normalt....? det er en exe. fil man skal instalere og så kommmer der nogle filer ud af den, hvordan/hvor ska man ligge dem?
Brugers avatar
EA

Lidt øvet

Antal indlæg: 28
Status:

SV: Stadtbahn U79
Skrevet af , 28/1-2005 21:14 (#2)

Jeg har på min side de sporvogne liggende sammen med ruten under ruter, og jeg selv prøvet nogle af vognene de virker.
Dem jeg har er alle samlet i en mappe, og når man pakker dem ud er der en masse mapper med hver sin vogn, og en consistmappe, med consister til alle vognene, når de er lagt hvor de skal, skulle de gerne virke hver og en, og cabview skulle gerne fra starten være indlagt i vognene.
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Alder: 0
Status:

SV: Stadtbahn U79
Skrevet af , 29/1-2005 02:15 (#3)

Jeg vil gerne sige til andre, at i mappen ligger 21 mapper, hvoraf den ene er cabview og den anden er sound, alle andre er vogne. I hver sporvognsmappe er der en henvisningsfil i en mappe kaldet cabview til selve cabview mappen, som ligger for sig selv så man kan ikke bare tage en sporvogn unden at have mindst disse to mapper med SmileSmileSmile
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Alder: 0
Status:

Spring til debat:
Lignende emner
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Materiel til Stadtbahn U79 Materiel 3 03-03-2005 11:07
Del denne tråd
URL:
BBcode: