Forum » Microsoft Train Simulator » Aktiviteter
OHJ 5 Aktivitet

Udskriv debat

OHJ 5 Aktivitet
Skrevet af , 19/1-2005 22:43 (#1)

hej... jeg har lavet endnu en aktivitet.. men der er et problem.. da de tog du skal kører er OHJ's IC2 så kan man kører banen rigtigt... den vil altid sige man ikke har standset ved nogen stationer... da OHJ's IC2'er åbenbart er lavet uden nogen mulighed for at optage Passagere... men ellers er her nogen billeder af aktiviteten

Vedhæftede billeder:

Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Alder: 0
Status:

SV: OHJ 5 Aktivitet
Skrevet af KimS., 20/1-2005 04:11 (#2)

Der mangler sikkert lidt oplysninger i eng. filen om antallet af pass.

Kikker lige Shock

Endnu en gang Shock Oplysningerne var der ikke Sad

Der er oploadet reviderede eng. filer her på siden under diverse. Kommer snart til syne Cool
Brugers avatar
KimS.

Erfaren bruger

Antal indlæg: 999
Bopæl: Trekroner/Roskilde
Alder: 79
Status:

Skrevet af , 20/1-2005 18:09 (#3)

er der noget til download ( som gør der kan optages passagere med OHJ IC2? )
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Status:

Skrevet af , 20/1-2005 18:53 (#4)

jeg fandt det.... ( jeg vil opdatere min aktivitet med den "dejlige" opdagtering ) aktiviteten vil værer hurtigt færdigt nu ;-P
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Status:

Skrevet af , 21/1-2005 11:54 (#5)

nu er der sket opdagteringer på OHJ aktivitet 5... to ting er ændret

den første var en en opdagtering af Togsættet OHJ IC2 som man kører i, så man nu kan optage og afsætte passagere fra stationerne, Takkede værer KimS. kan denne værer lige på trapperne til testkørelse..

den anden ting der er kommet til eller ændret i denne opdagtering er årstiden... da jeg allerede har lavet en afgang der kører om sommeren så vil jeg lave en om vinter... og det vil i også kunne se på de billeder jeg har taget af det på min første kørelse med opdagteringerne her imorges
--------------------------------------------------------------------------------------
Now are there new things in OHJ aktivity 5, i have maked a little update at it so OHJ IC2 can load and unload passengers from the stations, but if it had been for KimS. had maked the program to opdate the engfiles, it would not had could som into a testdriv, so many thanks to you KimS.

jeg have also maked an another change in the aktivity. not something big, but a little thing it had been, i had changed the time of the year from summer to winter,

i will in a another message put the pictures from my first driv at it with the updates, so you guys can see what i had maked
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Status:

Skrevet af , 21/1-2005 12:05 (#6)

her er billederne fra imorges
---------------------------------
here are the pics from the first driv

Vedhæftede billeder:

Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Status:

Skrevet af , 21/1-2005 20:48 (#7)

imens jeg laver OHJ 5 klar til test.... frigiver jeg OHJ 1..... jeg ved ikke hvornår men det er inden ikke så mange timer..... det kan værer jeg frigiver den i aften....
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Status:

Skrevet af , 22/1-2005 12:15 (#8)

Næste projekt er OHJ 4859 Pfft hvor man skal kører fra Slagelse over Høng - Tølløse ( Part et ), tølløse - Holbæk ( Part 2 ), Holbæk - Nykøbing Sj ( Part 3 ) det med parten imellem Tølløse og Holbæk er... af jeg vil planlægge noget spelciel på strækningen... men da der ikke er doblesporing imellem Vipperød og Holbæk på den Vestsjælland alpha version 3 vil jeg lave den på de to baner..... mere info når den er billeder af den
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Status:

Skrevet af , 2/2-2005 14:27 (#9)

hej.... så kan jeg sige af jeg er færdig... ( I hvertfald til Prøvestage ) så den vil kunne afprøves af andre brugere... hvis nogen der interrasset var det ikke så langt tid.... jeg vil lige gennemse readme og matriel liste for at se om jeg har husket alt! Wink
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Status:

Spring til debat:
Lignende emner
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Aktivitet svendborg banen Aktiviteter 3 23-04-2013 10:44
aktivitet Scenarios 4 31-12-2011 15:24
Ny super aktivitet til SDK1, v.2 Aktiviteter 20 24-04-2011 16:36
Aktivitet IC 821 Helgoland - Esbjerg Aktiviteter 22 22-04-2011 12:54