Forum » Microsoft Train Simulator » Aktiviteter
spørgesmål

Udskriv debat

spørgesmÃ¥l
Skrevet af , 16/12-2004 17:36 (#1)

Hvordan laver man køreplan og arktiviteter der køre efter dem.... og så vil jeg ville spørge om nogen viste hvor doubledækkertoget og vognene til det er henne, og nogen evt. havde tænkt sig af lave Ohj mx?... ( da jeg sidder og experitere med nogen aktivitere med de vogne og toge.... ( altså Ohj mx - doubledækkerne ) men jeg mangeler de rigtige doubledækkere... så hvis nogen ved noget.... må de meget gerne skrive til mig om det
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Alder: 0
Status:

SV: spørgesmål
Skrevet af Tobias, 16/12-2004 19:31 (#2)

Hejsan LP2

Du kan finde nogen glimrende danske guider til aktiviteter med trafik under "guider" i download sektionen. Dobbeltdækkerne er ikke tilgængelige iøjeblikket, Erich har desværre måtte fjerne dem fra sin side pga. copyright problemer.
Og MX.... hvis du søger lidt her i forummet vil du kunne finde en tråd der handler om dem og hvorfor de ikke er tilgængelige længere (lang historie, læs den selv )
Brugers avatar
Tobias

Erfaren bruger

Antal indlæg: 510
Bopæl: Vallensbæk Strand
Alder: 56
Status:

Med venlig hilsen

Tobias

Skrevet af , 17/12-2004 23:28 (#3)

okay... mange tak Smile
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Status:

Skrevet af , 17/12-2004 23:34 (#4)

det er bare fordi jeg er ved af lave nogen aktiviteter med OHJ ( som førersædet ) og derfor kunne det værer godt af få doubledækkerne ned på min pc så jeg kunne lave den rimlig complet..... ( og mangelet på MX er klaret.... der bruger jeg bare deres My ) "i mangel på bedre"
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Status:

Skrevet af Holbrook, 17/12-2004 23:38 (#5)

Hvilken rute kommer aktiviterne til at foregå?
Brugers avatar
Holbrook

Ekspert

Antal indlæg: 1657
Bopæl: Ballerup
Alder: 37
Status:

Hilsen Bjarke Hvass
www.holbrook.dk

Skrevet af , 18/12-2004 11:20 (#6)

lige nu har jeg ikke haft fundet andre ruter med OHJ og HTJ banerne på.. end Vestsjælland Alpha-3 version.... ( det eneste lille problem er af det ikke ligner helt på HTJ ) signal mæssit.... og af nogen af de toge jeg har sat til lige nu... er nød til af kører ude for nogen underlige tider eller så ikke stoppe med nogen af de rigtige stationer.... men hvis du kender en bane hvor OHJ og HTJ er med på.... så sig endlig til.... for jeg vil jeg lige se på den bane da Wink
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Status:

Spring til debat:
Del denne tråd
URL:
BBcode:
HTML: