Frankenstein skrev: Hej Totte
Desværre nej, jeg har ikke MSTS installeret i øjeblikket. Grunden til dette er at min store interesse ved MSTS er rutebygning, jeg kører ikke ret meget med togene. Min rute DK2000 har med tiden fået så mange små fejl i dataserne at jeg ikke kan udbygge den yderligere, og jeg orker at fejlfinde databaserne mere. I stedet bygger jeg så i RailWorks, der på trodst af de mindre problemer der stadig er til stede, langsomt men sikkert er ved at udvikle sig til en rigtigt god simulator. Railworks bliver nemlig modsat MSTS hele tiden fejlrettet og opgraderet af leverandøren.
Railworks er så IKKE bare en dans på roser alene, den er betydligt sværere at lave rullende materiel til da bla Gmax filer ikke kan konverteres til RW. At bygge et virkende signalsystem, er på det nærmeste et langhåret mareridt med de scripts der skal laves.
Så ved du også det
Hej Erich!
Jag förstår precis om ruttbygge om att det är jobbigt med felen. Jag har också upplevt felen många gånger. Det är placeringar av vägbitar som skapar problem ibland.
Du som har byggt DK2000 är fantastikt rutt och så stort. Jag har kört ner ända till Tyskland utan problem.
Hoppas att det skall gå bra även för dig med RW.