lbr40 skrev: Som det ses af billedet, fejler ruten "Lollandsbanen 2" ikke noget. Den blev installeret og åbnet uden problemer.
Jeg har dog lige dette spørgsmål: Bruger du Train Store? I så fald skal alle 6 standardruter være tilgængelig for MSTS, da Installme.bat filen skal kopiere filer fra alle 6 standardruter. Jeg tror dog på at standardruterne er tilgængelig hos dig.
ahkl skrev: ...
8. så får jeg en error om at den ikke kunne loade A1tBuffer. den siger ikke det samme som før bare at den ikke kan loade den og at den mangler en texture der hedder buffer.ace
Vedr. punkt 8, så er det en stopbom, der giver fejen i dette tilfælde. Jeg er dog sikker på nu, at du har et problem med dine XTraks v.3.20. Disse skinner skulle dog installeres automatisk ved hjælp af installationsprogrammet.
I dokumentationen er nævnt XTracks 3.4, som er et gammelt sæt skinner, og er ikke længere tilgængelig. XTracks v.3.20 er bagud kompatibel, og virker også på denne rute.
hvor er det da irriterende at den ikke vil virke for mig ;s
nej jeg bruger endnu ikke trainstore da jeg slet ikke har nok ruter og tog installeret til at jeg ville få fordel af at bruge den
Og knude. jeg vil lige prøve at installere newroads igen
EDIT: skal installme køres som administrator ? for når jeg ikke gør det står der adgang nægtet under alle de filer den vil installere.
Når jeg kør som administrator og med min ikke så store computer viden står der da at den intet kopiere, ergo den intet installere til ruten ?