jeg har problemer med at åbne mine activiteter det gælder alle
og G7555 mærsk toget denne activitet vil slet ikke starte up melder
shape texture failed to load
jeg har gjort atl som jeg skal de andre activiteter i 2000f kan startes med problem
alle mine ruter kører fint + activiteterne i disse ndk og lollandsbanen
det er kun i DK2000f der er problemer alle activiteter i DK2000f minus g7555 starter up kun med( you need to restart activiteten) men de starter don
g7555 siger cant read shapes og lukker train simulator
Hvad han mener med Explore Route, er det den lille valgmulighed hvor man kører frit - altså man
'opdager ruten'...
Jeg har vedhæftet et lille eksempel med Seeland Old III og 1.G s-toget så du kan se hvad du skal vælge for at køre omtalte Explore Route..
(Til dem der undrer sig over manglen på ruter og aktiviteter, så har jeg altså lige kørt en ren MSTS installation ind på computeren, og skal så lige hente det hele igen..)
ksj-2610
Meget øvet
Antal indlæg: 281
Tilmeldt: 1/7-2007 Bopæl: Miami Beach, Florida, USA Alder: 124 Status:
det lyder også mærkeligt det er også kun activiteterne på DK 2000 der er problemer med at starte up -------- problemer med at læse ved opstart???????
hej. jeg er ved at prøve på at indlæse dk2000f. og når den så er ved at være færdig kommer den med en fejl om at jeg skal være sikker på at det er mig der er admin på min pc... hvad gør jeg
madsen
Medlem
Antal indlæg: 99
Jeg havde det samme problem, da jeg installerede Danmark 2000H.
Prøv at gå ind i start-kontrolpanel-brugerkonti og klik på -slå
brugerkontostyring til eller fra, og fjern fluebenet og så køre 2000F igen.
Du kan altid sætte fluebenet på igen senere. Jeg har Vista og er admi-
nistrator. Held og lykke med det.
Det er ikke altid nok at være Administrator i Vista. Nogle gange skal man også fortælle programmet, at man er det.
Det gøres ved at højreklikke på filen. Vælg egenskaber, og et eller andet sted står der så "kør som administrator". Sæt et flueben i den. Det kan også være nødvendigt at vælge kompatibilitsmode. Kør som XP (SP2).
Bab
Bab
Ekspert
Antal indlæg: 1577