lbr40 skrev:
Jeg tror, der altid vil være "børnesygdomme" på et helt nyt produkt. Og jer, der absolut vil prøve, er alt for utålmodige for at komme igang. Det tager tid at lære et nyt program at kende. Det gjorde det jo også med MSTS.
Der vil jeg være enig. Jeg ved ikke hvad folk havde forstillet sig? MSTS var heller ikke ligefrem fejlfri til at starte med, og standard materiel og ruter var noget l**t.
1: Vent på at der kommer en update. Det gør der helt sikkert. Det officielle forum skulle åbne snart, og der er jeg sikker på at diverse fejl og mangler vil blive nævnt.
2: Vent til at der begynder at dukke freeware produkter op. Så skal der nok komme noget flot på banen.
Det tog jo altså et par år før vi fik rigtig detaljerede ting til MSTS. Giv det lidt tid.
Jeg tror simpelthen at folk har regnet for meget med, at når de loadede simulatoren op, at så ville den allerede være fyldt med ting af samme kvalitet som fx. Denmark 2000 osv.
I har haft tålmodighed med MSTS's børnesygedomme is så mange år. Giv dog RS en chance. Den er kun lige kommet ud