Fin guide.. Man kan sige det på mange måder, for eksempel også denne: Hvs man vil have spærret sig selv inde på et vigespor, for at gi plads for et modgående tog, skal dette modgående tog sættes på nooget før man selv overhovedet er i nærheden af stationen hvor kydsningen skal foregå. Man kan så sætte en waiting, så det modkørende tog stopper et par minutter, og starter igen efter x antal minutter. På den måde kan man ha spærret en blok mellem to stationer i 10-15 minutter. Nu kommer problemet: Men problemet er bare det, at man selv, da man startede et sted, optager 6 blokke frem!! Signal-systemet er sådan, at det prøver at blokere 6 blokke frem med det samme.. Dvs den blok det modkørende blir sat på, er blokeret i forvejen den modsatte vej. Men da det blir sat på efter U-signalet, over-ruler Ai-toget blokeringen... Men får det grønt ved I-signalet?? Får man selv rødt , eller stop ved eget PU inde på vigespor?? --- Kan sige, jeg bruger både waiting og reverser ved DEL3 af min Militær-halløj, med KÆMPE problemer til følge !
--- Men skal nok komme med gode erfaringer, hvis mit møg pludseligt virker