Forum » Microsoft Train Simulator » Andet
Fjernelse af Siding markering

Udskriv debat

Fjernelse af Siding markering
Skrevet af Spammer, 31/3-2007 22:51 (#1)

Hejsa Lorenz

Dejligt med noget hjælp....... SmileSmile
Se for det første ligger der ingen markering, og derfor kan jeg heller ikke slette den markering.

Dernæst har jeg løst problemet ad anden vej. I den fil som hedder tit.dat ligger alle item for siding og for platform, og der inde fandt jeg så navnet og den worldfil nummer som ref til. Så slettede jeg de 2 anmærkninger, gik så videre ind i tdb.dat og gik ned i item der også og fjernede anmærkningerne, dermed var navnet fjernet.

Så skulle man bare lige lave en gennemgang hen over hele sporplanen, efter at man har kørt trackdatabasen igennem for at sætte de siding og platform som måtte være fjernet under denne fremgangsmåde. Så nu står den som den skal uden det navn. Desuden er vi kommet lidt længere, da Parma er nået og er på vej nordpå til Milano. Dog skal jeg kun til næste by, for der går også en afstikker ned til den rute jeg har lagt spor på. Jeg kan sige at der kan blive gode godsaktiviteter fra Parma.

Her er hvad vi er kommet til.

Vedhæftede billeder:

Brugers avatar
Spammer

Medlem

Antal indlæg: 73
Alder: 37
Status:

Mvh Jens Møller -- Skive

SV: Fjernelse af Siding markering
Skrevet af lbr40, 1/4-2007 00:53 (#2)

Hej Jens,

Jeg har aldrig - og vil heller aldrig - bruge diverse filer til at rette /slette / tilføje elementer på en rute, men klare dette alene i Route Editor'en, hvorefter jeg 'Saver' resultatet.
Jeg har ikke kontrol over, hvad der sker, hvis jeg går ind i en 'x-fil' (et eksempel) for at rette et eller andet dér.
Brugers avatar
lbr40

Ekspert

Antal indlæg: 1993
Bopæl: Gl. Ølstykke
Alder: 79
Status:

--------------------------
Med venlig hilsen
Lorenz Birkedal (lbr40)
Projekt. Stralsund - Sassnitz - http://www.rail-works.dk/forum/viewforum.php?f=9

Spring til debat:
Lignende emner
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Fjernelse af aktiviteter Aktiviteter 13 21-12-2008 13:12
Fjernelse af uønsket aktivitet Aktiviteter 1 26-01-2007 09:29
Del denne tråd
URL:
BBcode:
HTML: