Forum » Microsoft Train Simulator » Aktiviteter
hvordan installerer vi en aktivitet

Udskriv debat

hvordan installerer vi en aktivitet
Skrevet af Benny_Z, 8/3-2007 18:50 (#1)

Vil lige sige tak til Dingo, og alle jer andre venlige sjæle Wink

Var på jagt med samme spørgsmål som Bimmer, og har nu fundet ud af hvor "guiderne" ligger i netop dette forum (hvor jeg som i nok kan se, er helt ny).

Takke være dette link, og jer der havde tålmodighed til at svare på det, er jeg nu formodelig ligeså glad som de andre 301(dags dato) der også har været inde og tjekke denne tråd. For der må vel være et par stykker af dem der har kigget her, af samme grund som mig Smile Smile

Fortsat god dag til jer alle Grin

Mvh
Benny Z
Brugers avatar
Benny_Z

Begynder

Antal indlæg: 4
Status:

SV: hvordan installerer vi en aktivitet
Skrevet af Steamhammer, 8/3-2007 22:36 (#2)

ALLE er velkomne her i forum også Benny_Z og Bimmer! Wink

Også selvom man kommer til at spørge om noget som vi "gamle" har hørt til bevidstløshed 117 gange. Smile

Men det er da rigtigt at vi har nogle glimrende guider liggende, tror da vist at jeg selv har medvirket i en eller to... Grin

Vi skal huske på den gang vi selv startede, personligt fik jeg en masse hjælp fra de andre brugere og det er så noget af det jeg "afdrager" på nu ved at prøve at hjælpe andre, så langt mine evner nu rækker.

Så skal vi nu ikke lige prøve fremover at trække vejret en gang, se hvor mange indlæg spørgeren har på blokken og så prøve at være rare og svare pænt hvis det er en "ny"? Smile

Det tror jeg vi kommer længst med.

At vi "gamle" så kan tage en diskution en gang imellem er jo en helt anden snak, men det skal der vel også være plads til... Wink
Brugers avatar
Steamhammer

Administrator

Antal indlæg: 2332
Bopæl: Skanderborg
Alder: 67
Status:

Med venlig hilsen
Mogens (Steamhammer)

Skrevet af Remy, 9/3-2007 00:13 (#3)

Hej jeg kan takke tog-sim.dk for all den hjelp jeg har fått og forsatt så er jeg fornøyd med hjelpen. Hadde det ikke vært for tog-sim.dk så hadde sikert MSTS ligget godt i søppla eller bare i en hylle for å sammle støv og siden jeg er tog entusiast så hadde det vært synd å legge vekk spile etter at jeg meldte meg på iden 23.11.06 og siden da så har jeg lært masse både med og uten guider samt jeg har også sett igjenom forumet før jeg har lagt inn en emne og det han Steamhammer sier er helt sandt

At vi "gamle" så kan tage en diskution en gang imellem er jo en helt anden snak, men det skal der vel også være plads til...
Brugers avatar
Remy

Meget øvet

Antal indlæg: 428
Bopæl: Oslo
Alder: 39
Status:

Skrevet af carlove, 9/3-2007 23:24 (#4)

Hej igen !
Som ny kan man jo godt blive lidt forskrækket over at blive bidt af når man kommer til at spørge om noget som har stået her før, men det kunne jo være at en eller anden i den mellemliggende tid er kommet frem til nogle forbedringer som ikke har været der før, nogen gange kan det måske være gavnligt at en eller anden nystartet kommer til at "jogge i spinaten" når bare der ikke kommer for mange gentagelser så hele "Spinatbeddet" går fløjten.
Grin Grin Grin
Brugers avatar
carlove

Erfaren bruger

Antal indlæg: 594
Bopæl: København SV.
Alder: 92
Status:

Med venlig hilsen
Carlove

Spring til debat:
Lignende emner