Forum » Microsoft Train Simulator » Aktiviteter
ikke flere aktiviteter herfra!

Udskriv debat

ikke flere aktiviteter herfra!
Skrevet af , 19/9-2006 22:58 (#1)

hej allesammen....

Jeg har opfattet at efter al den arbejde jeg har haft med at prøve at opdatere tidligere aktiviteter med nyere matriel... ( som de meget omdiskuteret EA lokomotiver, der lå til download på Ts-ef.com.. ) at dette er ren tidsspilde...... Jeg havde flere opdateringer klar til test her.... men da nu de kloge hoveder har fundet ud af at de ikke vil have Lokomotiverne til download... og der ikke er noget erstatning til at klare dette job.... så dropper jeg dissederet at lave/opdatere flere aktiviteter.....

Jeg kan ikke klare det her med at man som Aktivitetsbygger bliver "Anklaget" både for ikke at opdagtere Aktiviteterne og for ikke at holde de andre ting i Aktiviteterne opdagteret....

det er, Undskyld jeg bander.... Fandme svært at skulle lave andre sjove aktiviteter til folk der bruger MSTS også man skulle næsten hver uge eller anden uge skulle til at lave opdagteringer til ens Aktiviteter.... pga at så er der nogen der er "faret" i flint på en anden og det har så resulteret at personerne har hevet matriel tilbage fra spillet.... eller så er det bare at man blive bandet for fuld udblæsninger i mails og i privatbeskeder, fordi ens aktiviteter har for mange fejl+Manglene opdagteringer pga. der fx er lokomotiver og togsæt man ikke kan hente længere......

Igen det er op til personerne hvad de gør med deres ting.... men jeg synes altså det er ved at gå for vidt... jeg som aktivitetesbygger har fået nok...

og vil pr. 20/09 2006 mine aktiviteter fjernet fra alle sider jeg har dem på....

Herefter vil der ikke komme mere herfra..

Hvis jeg har ramt folk på nogen måde... så er det ikke på ond måde jeg mener det... men jeg kan godt blive lidt sur som at disse ting ødelægger måske flere måneders planlagte ting til folk!!!

Jeg håber i vil finde ud af det i fremtiden.... nu vil jeg bare hygge mig for mig selv med de aktiviteter jeg ville have sendt ud.... og jeg ser frem til at de aktiviteter jeg beder om at få fjernet er fjernet indenfor nogen dage!

dem er der af ligevel ikke nogen der vil mangle...

Hilsen
En måske forhenværene bruger herpå forum og site..

Brian Hansen / Lp2
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Alder: 0
Status:

SV: ikke flere aktiviteter herfra!
Skrevet af BBGravesen, 19/9-2006 23:34 (#2)

hej.

Der nok nogle som mig der vil savne dine aktiviter men jeg forstår dig. Som du nok husker havde jeg jo selv en masse vrøvl da jeg lancerede min ABs.

Jeg vil dog opfordre dig til at tage det op til overvejelse endnu engang. At nogle altid ( skal man sige brokke sig ) må man jo nok vænne sig til. Det er jo så bare alle dem der er tilfredse det går ud over. Det må vi jo så lære at leve med.

Det var så min beskedne mening..

Hi.
Bjarne G
Brugers avatar
BBGravesen

Lidt øvet

Antal indlæg: 32
Bopæl: Thisted
Status:

Skrevet af knudbe, 20/9-2006 01:06 (#3)

Jeg forstår det også fuldt ud. Jeg ligger også med flere aktiviteter som ikke længere virker, og flere planlagte, hvor jeg venter på erstatningsmateriel.
Jeg kan ikke forstå, hvorfor materiellet fjernes inden nyt er klart så der opstår et tomrum som kan vare over flere måneder. Eller at der ikke lynhurtigt findes alternative downloadsites hvis det er det der er problemet.

Jo længere tid der går før man kan få afsluttet et projekt, detsto mere falder interessen for det...
Brugers avatar
knudbe

Ekspert

Antal indlæg: 5249
Bopæl: Dragør
Alder: 71
Status:

Mvh Knud
---
RailWorks Danmark - Stedet hvor RailWorkers mødes
[url=www.RailWorks.dk]www.RailWorks.dk[/url]

Skrevet af BlackChart, 20/9-2006 09:23 (#4)

Tro mig, vi forsøger hvad vi kan for at få EA'erne op igen på et andet site...
Ikke nødvendigvis her på sitet, men blot et andet sted...
Desværre er der lige en flok der skal blive enige om HVOR det så skal være...
Brugers avatar
BlackChart

Ekspert

Antal indlæg: 3322
Bopæl: Skanderborg
Alder: 43
Status:

Med venlig hilsen,
Morten Trab - Admin
http://www.trukz.com

Skrevet af lbr40, 20/9-2006 11:37 (#5)

Til det her skrevne, kan jeg kun sige, at jeg heller ikke laver noget til andre end mig selv, da jeg ikke har lyst til at supportere, fordi der (måske) kunne være et eller andet galt, eller at nogle brugere ikke kan finde ud af at installere korrekt.
Brugers avatar
lbr40

Ekspert

Antal indlæg: 1993
Bopæl: Gl. Ølstykke
Alder: 79
Status:

--------------------------
Med venlig hilsen
Lorenz Birkedal (lbr40)
Projekt. Stralsund - Sassnitz - http://www.rail-works.dk/forum/viewforum.php?f=9

Skrevet af martin, 20/9-2006 16:57 (#6)

Til Aktiviteter byggerne

Jeg kan ikke forstå hvorfor i er stoppet med at lavde aktiviter, bare på grund af at der er røre i andedammen med de EA, da vi vel mere eller mindre har dem alle sammen ligne, kan jeg ikke se at det er et problem med de EA'erne.
Det vil være ærligt hvis der ikke kommer nye Aktiviteter. På grund af det med EA'erne.

Til BlackChart

Hvorfor ligger de EA'erne ikke her når der ligger alt det andet fra Team KK ?????
Jeg syntes der skal findes en løsning meget hurtig så vi ikke mister de gode ting som Rutebyggerne, Team KK og Aktiviteter byggerne laver, da de ligger mange timer i det, at lave det så realitisk som muligt.
Brugers avatar
martin

Medlem

Antal indlæg: 129
Bopæl: Bedsted Thy
Alder: 54
Status:

Skrevet af Tobias, 20/9-2006 17:18 (#7)

martin skrev: Hvorfor ligger de EA'erne ikke her når der ligger alt det andet fra Team KK ?????

Fordi vi ikke har tilladelse til at have dem liggende...og det har intet med Team KK at gøre, det er en beslutning der er taget af den der har lavet 3D modellen. Men der arbejdes som sagt på at finde en løsning.
Brugers avatar
Tobias

Erfaren bruger

Antal indlæg: 510
Bopæl: Vallensbæk Strand
Alder: 56
Status:

Med venlig hilsen

Tobias

Skrevet af KimEast, 20/9-2006 18:43 (#8)

Til rutebyggerne: Well, jeg har selv nogle aktiviteter med EA-maskiner. har man EA selv, er der jo intet problem i at komme ind i Aktivitets-Editor, og lige ændre EA til en ME , eller andet reserve-lok .. (gør man jo osse in real når et loko går ned). -- Så virker det igen! -- Har en del liggende lokalt der bare venter..
Brugers avatar
KimEast

Ekspert

Antal indlæg: 1344
Bopæl: Blegdamsvej overfor Riget
Alder: 74
Status:

Skrevet af Haddok, 20/9-2006 19:49 (#9)

Nu vil jeg lige være med det er sku da fis i en horn lygte hvor de skide Ea èr PÅ hvad side de ligger syntes bare det er lidt synd af når nu vil bruge tiden og bygge ja så kan man ike fordi mann mangler martriel syntse folk snart burde sankke sammen da det snart ligner en børnehave
Brugers avatar
Haddok

Meget øvet

Antal indlæg: 292
Bopæl: Smidstrup
Alder: 51
Status:

Skrevet af knudbe, 20/9-2006 21:38 (#10)

Som aktivitetsbygger vil man jo gerne - ligesom rutebygger og materielbygger - gøre det så realistisk som muligt. Og jeg ved ikke hvordan rutebyggere og materielbyggere har det, men når jeg laver en aktivitet, så al den kørsel jeg foretager på den gør at jeg faktisk bliver godt mættet af den før den er færdig. Så når den endelig udgives, så gider jeg fakttisk ikke selv køre på den mere, men går i gang med den næste....

Men inden jeg udgiver aktiviteten, så tjekker jeg lige at materiellet er hvor jeg har beskrevet, og hvis det så er væk, så bliver jeg så træt så træt... Nye consister skal laves, ny dokumentation og skidtet skal pakkes endnu en gang. Og kommer det så til at passe med nye consister og nyt materiel...??? Det ved man jo ikke før man har prøvet, og som sagt så er jeg på det tidspunkt godt mættet af den pågældende aktivitet...
Brugers avatar
knudbe

Ekspert

Status:

Mvh Knud
---

Skrevet af knudbe, 20/9-2006 21:41 (#11)

Tobias skrev:
martin skrev: Hvorfor ligger de EA'erne ikke her når der ligger alt det andet fra Team KK ?????

Fordi vi ikke har tilladelse til at have dem liggende...og det har intet med Team KK at gøre, det er en beslutning der er taget af den der har lavet 3D modellen. Men der arbejdes som sagt på at finde en løsning.

Nu kommer det vel ikke så meget an på hvad sitet hedder, men hvem det er som har fået tilladelserne.
Og domænet ts-ef.com er jo stadig aktivt. Det har bare fået en anden farve og et andet skilt...
Brugers avatar
knudbe

Ekspert

Status:

Mvh Knud
---

Skrevet af martin, 20/9-2006 22:08 (#12)

Jeg er ligeglad med hvor de ligger, men de er ikke til at downloade nogle steder.
Domænet ts-ef.com er jo stadig aktivt, det passer ikke, den hedder nu Team Train-sim og det er ikke samme Domænet navn, selv om at Admins navn er den samme person fra de 2 sider, det er også der for at Ea er væk pågrund af at licensen er givet til ts-ef.com og ikke til Team Train-sim.
Brugers avatar
martin

Medlem

Status:

Skrevet af martin, 20/9-2006 22:11 (#13)

Der er ikke noget ondt ment med det jeg skriver
Brugers avatar
martin

Medlem

Status:

Skrevet af , 20/9-2006 22:28 (#14)

Nu vil jeg kun sige at jeg vil ikke supportere mine aktiviteter længere.... jeg har lige for nogen minutter siden sendt en PM til Siteadmin at alle mine ting skal fjernes.... nu handler det kun om tid....

jeg vil ikke supportere IR 1662 længere... og det samme med EC 370... og OHJ 1...

HÃ¥ber der vil komme bedre aktiviteter og hygge sig med frem over....

Hilsen tidligere aktivitetsbygger
Brian Hansen / lp2
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Status:

Skrevet af knudbe, 20/9-2006 23:41 (#15)

martin skrev: Jeg er ligeglad med hvor de ligger, men de er ikke til at downloade nogle steder.
Domænet ts-ef.com er jo stadig aktivt, det passer ikke, den hedder nu Team Train-sim og det er ikke samme Domænet navn, selv om at Admins navn er den samme person fra de 2 sider, det er også der for at Ea er væk pågrund af at licensen er givet til ts-ef.com og ikke til Team Train-sim.

Prøv en gang at skrive http://www.ts-ef.com i din browser. Du vil kunne se at domænet er aktivt.
Brugers avatar
knudbe

Ekspert

Status:

Mvh Knud
---

Skrevet af BlackChart, 20/9-2006 23:53 (#16)

Ja, det er aktivt, men tjek så lige hvilken side du kommer ind på, Knud, samt hvad der efterfølgende står i adresselinien...

Hvis der kun er givet tilladelse til at de må ligge på ts-ef.com er der ikke så meget at gøre, såfremt forfatteren ikke vil give tilladelse til det nye domæne...
Det er samme vilkår Tog-Sim.dk har Smile
Brugers avatar
BlackChart

Ekspert

Status:

Med venlig hilsen,
Morten Trab - Admin

Skrevet af Rasmus, 21/9-2006 00:01 (#17)

erich fik lov til at have 3d'en liggende da han lavede den nye side mht skinnet er der nogle andre der bestemmer....
Brugers avatar
Rasmus

Ekspert

Antal indlæg: 1007
Alder: 39
Status:

Rasmus S.

Skrevet af BlackChart, 21/9-2006 00:10 (#18)

Man kan jo så kun håbe at 3D bygger og repaintere kunne enes om hvor det skal op...
Det er tilsyneladende ikke lige tilfældet her :?
Brugers avatar
BlackChart

Ekspert

Status:

Med venlig hilsen,
Morten Trab - Admin

Skrevet af , 21/9-2006 08:15 (#19)

Hejsa

Man er da velkommen til at lægge det på gipper.dk hvis man ønsker det, også hvis man vælger 2 steder at have det liggende.
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Status:

Skrevet af martin, 21/9-2006 11:45 (#20)

Til knudbe

Hvis jeg klikker på det link du skriv http://www.ts-ef.com kommer du til Team train-sim
Brugers avatar
martin

Medlem

Status:

Spring til debat:
Lignende emner
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Der er strøm i lokomotiverne, men de kører ikke Materiel 1 18-11-2017 20:28
Togmodeller virker ikke på mac Generelt 6 16-04-2016 17:16