I cannot speak Danish. The Danish text below is the translated text of the English text from an internet translator. If you want me speak Dutch or German (I speak German a little bit and I am Dutch), say it please.
I do not have MSTS, but I have a Transport game, called Locomotion. In that game you have to transport all kind of things, with trains and cars and planes and ships. For more info, please look here:
http://www.atari.com/us/games/locomot...omotion/pc
But the default stuff is getting boring, and there is a way to convert the *.s files of MSTS to Locomotion. And I want to convert a Danish set.
I saw the work of the DSB Designteam, and of some others. But the website of the DSB Designteam is down and I do not see an emailadress of them.
My question is: Do I have the permission to convert the Danish trains for Locomotion? I "only" need the *.s files, so no cabview or something like that. No sound too.
Of course I will give the credits to the makers of the trains
Thank you for reading, waiting for response!
Danish webtranslator text:
Dansk webtranslator tekst :
JEG kan ikke indtale Dansk. Indeværende Dansk tekst er den oversat tekst i den Engelsk tekst af en indre oversætter. Selv om jer savn mig indtale Hollandsk eller Tysk ( jeg indtale Tysk noget bit og Jeg er Hollandsk ), sige sig behage. JEG som ikke har MSTS , men Jeg har en Befordre leg , alarmeret Locomotion. I at leg du har hen til befordre al sort i sager , hos oplære og biler og planer og aflade. Om mere info , behage lede her ovre :
http://www.atari.com/us/games/locomot...motion/pc.
Men den standard kram er fik kedelig , og der er en måde hen til omforme den *.s filer i MSTS hen til Locomotion. Og JEG ville gerne omforme en Dansk placere. JEG så den arbejde i den DSB Designteam , og i noget andre. Men den website i den DSB Designteam er nede og JEG lave ikke se efter en emailadress i sig. Mig afhøre er : Lave Jeg har den lov hen til omforme den Dansk oplære nemlig Locomotion? JEG " bare " savn den *.s filer , altså ikke cabview eller noget i den retning. Ikke klang ligeledes. Selvfølgelig Ja indrømme den godskrive hen til den producent i den oplære
Tak for lån nemlig læsning , venter nemlig svar!