Jeg arbejder med en testrute og når jeg forsøger at åbne en aktivitet med AE, så kommer den tekst som der står i overskriften. Jeg kunne godt spørge om hvad der kan være galt?
trnielsen
Erfaren bruger
Antal indlæg: 580
Det er en af de mest svære fejl at afhjælpe, men prøv dette:
1. Du markerer ruten i Route Editor, men du skal ikke åbne den.
2. Klik på Advanced, og sæt flueben i feltet "Rebuild track dabase".
3. Klik herefter på Ok. Ruten vil åbne i RE.
4. Herefter "save"r du ruten.
Hvis dette ikke hjælper, skal fejlen findes et andet sted.
Kontroller også at alle Envfiles er tilstede. Endvidere bør du også kontrollere Ref-filrn.
Fint, så håber jeg, det er OK. Et dobbelt "Skinnelag" burde afsløre sig selv ved de blå "pinde" i Route Editoren, som betyder, at der er en fejlsamling eller lign. på det pågældende sted.
Det er i forbindelse med mit projekt Sylter Inselbahn jeg havde problemet. Jeg kan kort og godt fortælle at jeg arbejder med version 0 (hvor sporlayouten afprøves) og version 1 (den der gerne skal blive til den rigtige rute).
trnielsen
Erfaren bruger
as I can only understand the main ideas of the danish posts I would be happy if you could tell me if the project Sylter Inselbahn is still running as I am very interested in such small routes.
I once drived the route Helgoland available on the-train.de and I liked the island very much. Also an advantage is that islands are not very big and you can add many details which makes the user enjoy it even more.
If it is still running could you tell me something about the project status?
Would be very happy for answers
Greetings
sebir
da ich nur die Grundideen der dänischen Beiträge verstehen kann, würde ich gern wissen ob das Projekt Sylter Inselbahn noch läuft. Ich mag Inselbahnen sehr (mir gefiel schon Helgoland, die auf the-train.de zum Download verfügbar ist), da sie meist nur klein aber dafür sehr detailreich sind.
Das Projekt Sylter Inselbahn läuft immer noch, aber das anderen Projekt Langelandsbanen haben aber vorrang. Ein wesentlichen Grund dafür ist auch, dass ich über Spurplänen/Gleisplänen für allen Bahnhöfen zur Zeit nicht verfügt. Der Stand der Langelandsbanen ist, dass ich schon ca. 10 Km von 33 Km mit Bau von Häusern und Strassen fertig ist. Wenn die Häfen, die Häusern und die Strassen fertig sind, steht dann die Vegetation an der Reihe. Zuletzt wird die Signale und anderen interaktiven Objekten dann aufgestellt.
Ausserdem habe ich 4 Projekte mehr als der Sylter Inselbahn, aber erst der Langelandsbanen vertigstellen, dann der Sylter Inselbahn. Das Projekt Langelandsbanen ist mein erster Projekt und aus dieser Grund dauert es seiner Zeit und die Erfahrungen dem ich daruas bekommt kann ich brauchen für Sylter Inselbahn.
Eins ist Sicher, der Sylter Inselbahn wird fertig.
trnielsen
Erfaren bruger