manta skrev: knudbe skrev: Der ved sammenfletningen...
Bakker du lidt og holder så stille, eller bakker du lidt og kører så lidt frem og holder du helt stille?
Du skal have det tog der holder og blokerer til at forstå at linien ikke er ledig inden at det starter.
Grunden til at du først bakker er for så blive linien ledig til toget fra rødby, men hvis du så bare holder stille, så får du ikke blokeret sporet igen og så kan toget fra Nykøbing begynde at køre...
(sådan tror jeg i hvert fald det forholder sig rent teknisk)
Hej Knudbe.
Ja når jeg får meddelsen fra fjernstyringscentralen, bakker jeg tilbage til vendepunktet, holder stille og kører så langsomt frem mod sammenfletningen med Rødby sporet.
Hvor mener du så jeg skal bakke igen? Inden broen?
Hilsen Mads.
Jeg ville først og fremmest være sikker på at du bakkede
Jeg kan ikke huske om man kan se fletningen hvor Rødbytoget kommer, men du skal nok sørge for at være fremadkørende inden det tog når til broen.
Det er rent teoretisk, men jeg tror at hvis du er fremadkørende inden Rødbytoget når næste signal, så burde du få prioritet til at køre inden det tog der venter inde på Nykøbing.
Faktisk, hvis du har mulighed for at lægge dig så tæt på Rødbytoget som muligt, så burde der være en chance.
Men det er kun teori...