Det drejer sig om min nye aktivitet jeg er igang med nu!
Kan man som set på screenshootet vælge at kørere 40 km/t istedet for de 140 km/t, da man kørere med sukker vogne?
Hvor jeg mener det ikke skal gå for hurtigt før man når ud af Stationen i Nykøbing Falster.
Begynder
Antal indlæg:
Tænker du på den funktion der hedder "Define Restricted Speed Zone" ?
Du markerer startpunktet på sporet og derefter slutpunktet, men det kan vist ikke gå over skiftespor så du kan blive nødt til at gøre det over flere gange.
knudbe
Ekspert
Antal indlæg: 5249
Mvh Knud
--- RailWorks Danmark- Stedet hvor RailWorkers mødes
[url=www.RailWorks.dk]www.RailWorks.dk[/url]
Den bliver da i hvert fald reduceret fra hvad den er normalt for strækningen, og jeg mener faktisk at det er 40, men det er muligvis at det varierer fra strækning til strækning.
knudbe
Ekspert
Antal indlæg: 5249
Mvh Knud
--- RailWorks Danmark- Stedet hvor RailWorkers mødes
[url=www.RailWorks.dk]www.RailWorks.dk[/url]
På screenshot 2 (sakskøbing sukkerfabrik), er det en Ardelt der står ude i baggrunden? Så den også da jeg kørte din nye sukkeraktivitet, hvorfor har du valgt at anbringe den der?
MVH.
Kristian Koldsøe
Korsør
MY1146
Medlem
Antal indlæg: 103
ja det er der nemlig, de eger deres egen, og den jeg valgte er tæt på virkelighedens, den bruges til at trække 4 vogne af gangen når de bliver fyldte med sukker, og derefter kommer Lollandsbanen og henter vognene.
Begynder
Antal indlæg:
Okay, så kan jeg bedre forstå det, mente nemlig at kommunekemi's ardelt'er var kommet til Skælskør, men man kunne da aldrig vide om sukkerfabrikken havde købt den ene
MVH.
Kristian Koldsøe
Korsør
MY1146
Medlem
Antal indlæg: 103