Forum » Microsoft Train Simulator » Aktiviteter
Traffik problemer når jeg laver aktiviteter

Udskriv debat

Traffik problemer nÃ¥r jeg laver aktiviteter
Skrevet af thomasbr, 25/7-2005 15:07 (#1)

Hej

Jeg har lidt problemer når jeg vil addere trafik til en aktivitet.
Jeg vil fx. starte et IC fra Århus H mod Aalborg hver time. Det første tog får meget godt, men når jeg så vil lave den næste en time senere. Så påstår Aktivitets editoreren at den ikke kan placere dem da de ligger oven i hinanden.
Er der en herinde der kender en god FAQ eller lignende jeg kan bruge?

/Thomas
Brugers avatar
thomasbr

Begynder

Antal indlæg: 1
Status:

SV: Traffik problemer når jeg laver aktiviteter
Skrevet af KimEast, 25/7-2005 16:43 (#2)

Hejsa. Eneste grund til at første tog skulle være 1 time om at komme afsted må være at der er noget galt med den path den skal køre efter, så den stadig er i Århus H 1 time efter. - Den anden grund er, at du har tastet forkert tid ind på første tog, dvs samme tid som nr 2 skulle have. - Husk! at fra Århus H og et par km ud, kører toget i venstre side , hvor indgående spor er i højre side. De krydser så hinanden på en bro lidt længere ude, så de kommer på rette side af hinanden. - Grunden til dette unormale skulle være, at godstoge fra nord kunne komme ind på godsterræn selvom der er trafik ud af Århus H. Smile - Hvis du har toge MOD Århus H skal du lige passe på de ikke komme mod hinanden på samme spor, så spærrer de hinanden... -- Udover alt dette har jeg ikke problemer med dubletter, tre-dobler, eller mere, på samme tog, samme vej, efter hinanden! (Gør jeg tit med IC3 og IR4) . Smile Hygge KimE
Brugers avatar
KimEast

Ekspert

Antal indlæg: 1344
Bopæl: Blegdamsvej overfor Riget
Alder: 74
Status:

SV: Traffik problemer når jeg laver aktiviteter
Skrevet af knudbe, 25/7-2005 22:40 (#3)

Jeg har også genbrugt samme paths i den aktivitet jeg lavede for nyligt. Havde et nogenlunde tilsvarende problem, men det var netop fordi et tog ikke helt nåede at forlade startpoint inden næste kom på. Det var fordi jeg havde andet trafik som medvirkede til at problemtoget fik rødt lys.
Brugers avatar
knudbe

Ekspert

Antal indlæg: 5249
Bopæl: Dragør
Alder: 71
Status:

Mvh Knud
---
RailWorks Danmark - Stedet hvor RailWorkers mødes
[url=www.RailWorks.dk]www.RailWorks.dk[/url]

Spring til debat: