hej allesammen...
jeg har opfattet af der ikke er helt den storer glæde fra særlig mange.... men jeg har da fået en opfattelse nogen kunne lide dem jeg lavet før...
men jeg vil bare sige dette vil blive de sidste aktiviteter fra min side i en lille stykke tid... da jeg ikke synes af have nogen lyst til af bygge nogen aktiviteter... synes kun jeg kører i ring
de tre jeg har skrevet hernede under er nogen kan skal skrive til mig for at betateste og ja... jeg skrever min mail til slut i denne besked..
Aktiviteter til testing meget snart:
OHJ 1 Update
OHJ 5
HFHJ Afg 7:52
evt. updates til HFHJ og OHJ 5 vil ikke vides om vil udkomme
en anden aktivitet jeg havde gang i... vil desværrer ikke udkomme pga min slutning af aktivitets bygning lige sådan... det var ellers en Godstogs-aktivitet til VNJ
men nu vil tiden vise om den vil udkomme til måske også nogen Updates til OHJ 5 og de andre..... jeg har allerede en til test... som måske heller ikke vil udkomme sådan lige som jeg ellers lige sagde den ville... det omhandler OHJ MaK 45 Speciel )
da der er fundet en del fejl og mangler som jeg engang skal have lavet... og jeg måske ikke lige sådan kan lave nu...
Hilsen Brian Hansen / Lp2
P.S eventuelle aktivitetstestere skal skrive til min mail: [mail]
Lpfreak2@hotmail.com[/mail]
og der vil kun blive sat en til to på hver aktivitet højest
i kan komme med ønsker om hvilken en af de tre aktiviteter det skulle værer.... hvis nogen ikke skulle blive testet vil de bare blive tilbageholdt til en anden god gang