Forum » Microsoft Train Simulator » Aktiviteter
Signal problemer...

Udskriv debat

Signal problemer...
Skrevet af , 3/2-2005 13:06 (#1)

Hej allesammen.... som sagt så laver jeg jo nogen speciel ativiteter.... men den ene laver problemmer for mig....

da jeg skal have et ER tog på min højre side inde i København som skal kører før jeg gør det... og det samme skal sku på min venstre side ( Af der kommer et ER tog der skal kører tidligere end mig ) men det vil spillet altså ikke have.... så jeg prøvet altså af sætte en DKU lok... efter signalet jeg skulle vente ved... men efter det kunne hverken jeg eller de modkørerne forlade KBH.... Hvad er der i vejen? er der nogen der kan se det ud fra hvad jeg skriver.... ( jeg fik min bange anelser da der kom et Rødt signal før KBH station... men spærrer DKU lokomotivet to signaler? eller hvad?..

hjælp venligst

Lp2
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Alder: 0
Status:

SV: Signal problemer...
Skrevet af , 3/2-2005 13:29 (#2)

det jeg havde plandlagt var af Playeren skulle komme ind på KBH station kl. 1:48 derefter venter men til 2:20.... på den tidpunkt er der selvfølig trafik... og den skal jo afvikles.... og da vi holder på spor 2 så må togene jo komme på nogen andre spor...

På spor 3 skulle der komme et tog til Malmø fra Helsingør.... og den skulle ankomme klokken 1:57 / 1:58
På spor 2 skulle der komme et tog til Helsingør fra Malmø.... og den skulle ankomme klokken 1:57 / 1:58 også....

Problemmet er.. af den ene... den til Helsingør ankommer godt nok..... men den til Malmø ankommer slet ikke..

Plus player og det tog til helsingør ikke kan kører af sted..... og jeg ved ikke om det er mig der spærrer for at den kan kører eller om det er den fra Helsingør der gør det.... Den PU signal der er udenfor KBH station.... som man kan se hvis man holder rigtigt inde i KBH.... den blinker grøn... men jeg ved ikke om det er til mig eller til Helsingørtoget...... for det kan jeg ikke se signalet til..... og af jeg i hvertfald har rødt signal.... da der skulle værer et DKU lokomotiv der spærrer så godt for signalet af jeg ikke har lov til af kører videre....

det signal jeg fik da jeg var inde på kbh station fra Restraction.... og jeg kunne ikke bede om tilladelse til af passere da hvergang jeg trykkede på knappen til af bede om tilladelse til af kører.... så kom der intet svar fra ham der sagde om man måtte eller ikke måtte....

så jeg sidder med et lille problem her.... håber nogen kan svarer mig på den...
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Status:

SV: Signal problemer...
Skrevet af , 3/2-2005 13:30 (#3)

spor 1 ved Toget mod Helsingør even!
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg: