I hvilken fil, lægger oplysningerne om panograf, idet jeg har en anden, som jeg ger vil have lagt over istedet for.
Kan godt sende både maskine og panograf, hvis det er lettere.
Begynder
Antal indlæg:
Hej Per
Jeg har en ide om hvad du skal gøre. Du skal først ved hjælp af Paint og TGATOOL2 gøre den gamle Pantograph usynlig ( Dette gøres i alfakanalen )
Herefter skal den nye pantograph kopieres ind i sporvognen med både shapes og texturefiler.
Herefter skal du ind i .engfilen og tilføje nogle linier her. Jeg kan ikke lige huske hvad det er du skal skrive, men hvis du DL et af Litra T Damplokomotiverne fra min side, kan du her se hvordan det skal gøres.
Forlygterne på litra T er nemlig lagt ind på den måde, og kan fjernes efter behag. Du skal så bare selv eksperimentere med koordinaterne til pantographen
Ok!, Erich
Nu har jeg lige set efter, og kan se at der er 2 ace.filer men ingen s. eller sd. filer men derimod en DST. fil så kan den måske ikke bruges..
Begynder
Antal indlæg:
Desværre ved jeg ikke hvad en dst-fil er. Jeg vil tro at en 3D-bygger muligvis kan svare dig på det, og vedkommende kan forklare dig hvordan den skal bruges. Men prøv at pakke ace filerne ud, det kan jo være at der ligger .s og .sd filer i en af dem.
Det er en rå 3D fil du kan åbne med Abacus Train Sim Modeller...Dvs. du skal først have fat i dette program og så eksportere den til en .s fil før du kan bruge den i MSTS...
BlackChart
Ekspert
Antal indlæg: 3322