Forum » Off Topic » Hjemmesider
Nye tider på Oldtimerklubben!

Udskriv debat


  Nye tider på Oldtimerklubben!
Skrevet af Steamhammer, 14/9-2012 23:44 (#1)

Oldtimerklubben har gennem tiden forsøgt at samle folk med fælles interesse i forskellige simulatorer.
Den seneste tid har dog vist at der ikke er den store opbakning til Railworks-simulatoren blandt klubbens medlemmer og derfor har Erich og jeg besluttet at genoplive Erichs gamle website www.train-sim.org som et rent Railworks-site.

Erich fortsætter som næstformand og webmaster for oldtimerklubben, men fra dags dato kommer der ikke mere RW-relateret til download her på oldtimerklubben.
Det som allerede ligger her vil blive liggende, for ikke at skabe for store problemer med scenarier som ikke længere virker hvis der er henvisninger til materiel fra www.oldtimerklubb... i readme-filerne og Erich vil fortsat komme med indlæg i forum når der kommer nyt og spændende, men selve RW-delen i forum barberes også ned til en enkelt nyhedskategori og fremover vil der blive henvist til www.train-sim.org fra forum hvis man har RW-spørgsmål eller ønsker support til Erichs ruter mv.

Erich har bedt mig takke alle jer som gennem tiden har støttet og samarbejdet med ham, herunder Bjarne, Carl og Freddy, som ihærdigt har forsøgt at konvertere MSTS-ting til RW.
Det har dog vist sig at være en mere besværlig opgave end de først troede, så derfor er der ikke konverteret så meget som vi alle havde håbet på.

Jeg vil gerne benytte lejligheden til at takke Erich for hans store- og utrættelige indsats for at få klubbens website til at køre så godt , som det gør nu og det glæder mig at Erich ikke forlader os helt, men vil fortsætte, både som næstformand og webmaster i fremtiden.

Som en yderligere gestus har Erich overdraget alle sine rettigheder til både Denmark 2000H og Seeland Old (Begge til MSTS/ORTS) til Oldtimerklubben og det vil jeg på klubbens vegne takke mange gange for, det er vi meget glade for!

Jeg vil også ønske Erich held og lykke med genåbningen af hans gamle site og siger pøj pøj til hans fremtidsplaner for hhv. Jylland 1960-ruten og Northern Europe, som jo efterhånden er blevet en klassiker i både MSTS og RW-verdenen.

Fremover vil oldtimerklubben koncentrere sig om MSTS og dennes afløser Open Rails = ORTS, som vi venter os meget af og som, modsat Railworks, fortsat vil være gratis og som er fuldt kompatibel med alt materiel mv. som allerede er lavet til MSTS.

ORTS er i en rivende udvikling og det forventes at der i nærmeste fremtid dukker en ny og væsentligt forbedret version op.

Med venlig hilsen

Mogens / Steamhammer
Formand
Brugers avatar
Steamhammer

Administrator



Antal indlæg: 2332
Tilmeldt: 18/4-2004
Bopæl: Skanderborg
Alder: 67
Status:

Med venlig hilsen
Mogens (Steamhammer)

Spring til debat:
Lignende emner
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Oldtimerklubben fylder 10 år! Arrangementer 1 05-03-2013 22:19
Oldtimerklubben søger betatestere! Snik-Snak 1 18-01-2011 18:43
DK-Ängelholm - tider og materiel der skal afsted? Real-Life-Tog 14 17-05-2010 09:56
Godstog, Århus, tider Real-Life-Tog 5 14-09-2009 10:44
Oldtimerklubben Andet 7 15-08-2008 17:42
Del denne tråd
URL:
BBcode:
HTML: