Forum » Microsoft Train Simulator » Materiel
Problemer med DSB ME Multipack! og andre instalationer

Udskriv debat

  Problemer med DSB ME Multipack! og andre instalationer
Skrevet af Fusker_dk, 28/1-2010 00:26 (#1)

Jeg har et problem, jeg instalerer mine filer helt efter bogen, men jeg får fejl i Traindatabasen, og det er stort set alle tog og vogne jeg instalerer, hvad er der galt.????
Brugers avatar
Fusker_dk

Begynder



Antal indlæg: 8
Tilmeldt: 24/1-2010
Status:



SV: Problemer med DSB ME Multipack! og andre instalationer
Skrevet af paltas, 28/1-2010 00:52 (#2)

Har du MSTS bin? Jeg prøvede nemlig at afinstallere MSTS bin og så snart jeg startede MSTS op brokkede den sig helt vildt. Hvis det er tilfældet skal du enten installere MSTSbin (anbefalingsværdigt) eller installere ME multipack uden MSTSbin filer.
Brugers avatar
paltas

Lidt øvet



Antal indlæg: 18
Tilmeldt: 29/12-2009
Bopæl: Korsør
Alder: 41
Status:


SV: Problemer med DSB ME Multipack! og andre instalationer
Skrevet af paltas, 28/1-2010 00:54 (#3)

Glemte lige at MSTSbin kan hentes her: http://mstsbin.uktrainsim.com/eng/eng...g/eng.html
Brugers avatar
paltas

Lidt øvet



Antal indlæg: 18
Tilmeldt: 29/12-2009
Bopæl: Korsør
Alder: 41
Status:


SV: Problemer med DSB ME Multipack! og andre instalationer
Skrevet af cabrag, 28/1-2010 01:21 (#4)

Hvorfor ikke hente den på http://www.Dantrainsim-today.dk. Der er en selvinstallerende udgave.

Mvh.

Carl
Brugers avatar
cabrag

Medlem



Antal indlæg: 126
Tilmeldt: 11/4-2004
Status:


SV: Problemer med DSB ME Multipack! og andre instalationer
Skrevet af paltas, 28/1-2010 04:52 (#5)

Hvad er forskellen? Jeg mener også at den man kan hente på det site jeg nævnte (som vidst nok er det officielle) også er selvinstallerende.
Brugers avatar
paltas

Lidt øvet



Antal indlæg: 18
Tilmeldt: 29/12-2009
Bopæl: Korsør
Alder: 41
Status:


SV: Problemer med DSB ME Multipack! og andre instalationer
Skrevet af KimEast, 28/1-2010 13:19 (#6)

Desuden: Bare 1 tog er installeret til at blive brugt med MSTSBin, SKAL den fil være installeret. Kommer du til at afinstallere MSTSBin, går alt ned med det samme. Så toget/togene skal væk fra consist og train mappen, før andet slettes. Wink
Brugers avatar
KimEast

Ekspert



Antal indlæg: 1344
Tilmeldt: 13/4-2004
Bopæl: Blegdamsvej overfor Riget
Alder: 74
Status:


SV: Problemer med DSB ME Multipack! og andre instalationer
Skrevet af paltas, 28/1-2010 16:31 (#7)

Ja netop, de der "Noget mangler, vil du fortsætte?" beskeder er godt nok irriterende,
selvføglelig vil man da fortsætte. Der burde være et fejl vindue man skulle kunne
se sådanne ting i istedet.

Bo
Brugers avatar
paltas

Lidt øvet



Antal indlæg: 18
Tilmeldt: 29/12-2009
Bopæl: Korsør
Alder: 41
Status:


SV: Problemer med DSB ME Multipack! og andre instalationer
Skrevet af Fusker_dk, 29/1-2010 13:40 (#8)

paltas skrev: Ja netop, de der "Noget mangler, vil du fortsætte?" beskeder er godt nok irriterende,
selvføglelig vil man da fortsætte. Der burde være et fejl vindue man skulle kunne
se sådanne ting i istedet.

Bo


Det er helt rigtigt, det er de problemmer jeg har lige nu.

Lige i øjeblikket prøver jeg at få ferie expressen til at virke , men det vil den bare ikke det er specielt instalation af vogne der ikke virker, nogle kan jeg ikke finde, andre får jeg fejl i. Dk2000H virker helt fint, og MSTS BIN er også inst. NOGLE IDE'R ?????

Ruter kan jeg også få til at virke.
Brugers avatar
Fusker_dk

Begynder



Antal indlæg: 8
Tilmeldt: 24/1-2010
Status:


SV: Problemer med DSB ME Multipack! og andre instalationer
Skrevet af KimEast, 29/1-2010 13:49 (#9)

Well, kun den umiddelbare ide, at man "skal have alle RIGTIGE vogne og loko'er installeret FØR man overhovedet trykker på installationsfilen, der er aktiviteten". Har man ikke det, får man kun problemer i een uendelighed Sad.. - Du skriver, at ruterne virker fint. Kan du køre dem uden aktivitet, dvs "Explore mode?"..
Brugers avatar
KimEast

Ekspert



Antal indlæg: 1344
Tilmeldt: 13/4-2004
Bopæl: Blegdamsvej overfor Riget
Alder: 74
Status:


SV: Problemer med DSB ME Multipack! og andre instalationer
Skrevet af Fusker_dk, 29/1-2010 15:40 (#10)

KimEast skrev: Well, kun den umiddelbare ide, at man "skal have alle RIGTIGE vogne og loko'er installeret FØR man overhovedet trykker på installationsfilen, der er aktiviteten". Har man ikke det, får man kun problemer i een uendelighed Sad.. - Du skriver, at ruterne virker fint. Kan du køre dem uden aktivitet, dvs "Explore mode?"..


Ja de kører fint i Explore mode, og det er da klart at man skal have de rigtige filer, men en ting jeg ikke forstår!!, ruterne ligger der men ikke alle vogne og tog kan hentes, enten er de ikke hvor der står de skal være eller de ikke virker, hvorfor lader man så sådane ruter ligge til download, det er det der er spøgsmålet, det virke lidt uprofessional, og en anden ting hvorfor implimenter man ikke det matriel der skal bruges i de pågældende ruter.
Brugers avatar
Fusker_dk

Begynder



Antal indlæg: 8
Tilmeldt: 24/1-2010
Status:


SV: Problemer med DSB ME Multipack! og andre instalationer
Skrevet af totte, 29/1-2010 17:03 (#11)

Hej!
Jag uppfattar som du har problem med Activity. Du kan öppna act-filen (finns under Activities-mappen) med Word Pad så ser du vilka material som krävs.
Brugers avatar
totte

Meget øvet



Antal indlæg: 202
Tilmeldt: 31/7-2004
Alder: 78
Status:

MVH Totte
Bygger MSTS-rutt Trollhattan_2 http://www.e-buzz.se/forum/showthread...p;page=171
Bygger RW-rutt Trollhattan http://www.e-buzz.se/forum/showthread...amp;page=9

SV: Problemer med DSB ME Multipack! og andre instalationer
Skrevet af KimEast, 29/1-2010 17:44 (#12)

Jep. Men Aktivitets-byggerne glemmer, at links pludseligt ikke virker mere, og materiel ikke kan skaffes. Så får man det forkerte materiel, og man får en masse problemer Sad
Brugers avatar
KimEast

Ekspert



Antal indlæg: 1344
Tilmeldt: 13/4-2004
Bopæl: Blegdamsvej overfor Riget
Alder: 74
Status:


SV: Problemer med DSB ME Multipack! og andre instalationer
Skrevet af totte, 29/1-2010 19:33 (#13)

KimEast skrev: Jep. Men Aktivitets-byggerne glemmer, at links pludseligt ikke virker mere, og materiel ikke kan skaffes. Så får man det forkerte materiel, og man får en masse problemer Sad

Alltså materialen finte finns längre. Va tokigt!
Brugers avatar
totte

Meget øvet



Antal indlæg: 202
Tilmeldt: 31/7-2004
Alder: 78
Status:

MVH Totte
Bygger MSTS-rutt Trollhattan_2 http://www.e-buzz.se/forum/showthread...p;page=171
Bygger RW-rutt Trollhattan http://www.e-buzz.se/forum/showthread...amp;page=9

SV: Problemer med DSB ME Multipack! og andre instalationer
Skrevet af knudbe, 29/1-2010 23:06 (#14)

Fusker_dk skrev:
Lige i øjeblikket prøver jeg at få ferie expressen til at virke , men det vil den bare ikke det er specielt instalation af vogne der ikke virker, nogle kan jeg ikke finde, andre får jeg fejl i. Dk2000H virker helt fint, og MSTS BIN er også inst. NOGLE IDE'R


Ferieekspressen er lavet til DK2000F så du kan ikke forvente at den virker til DK2000H

KimEast skrev: Jep. Men Aktivitets-byggerne glemmer, at links pludseligt ikke virker mere, og materiel ikke kan skaffes Sad


Vrøvl. Aktivitetsbyggerne glemmer ikke sådan noget. Men aktivitetsbyggere er heller ikke ansvarlig for at det materiel eller de ruter aktiviteterne er bygget til også kan downloades.

Rutebyggere og materielbyggere ved at deres ting bliver benyttet til aktiviter. Det er vel de at de bliver fremstillet til? - men det glemmer de bare Sad
Brugers avatar
knudbe

Ekspert



Antal indlæg: 5249
Tilmeldt: 7/1-2005
Bopæl: Dragør
Alder: 70
Status:

Mvh Knud
---
RailWorks Danmark - Stedet hvor RailWorkers mødes
[url=www.RailWorks.dk]www.RailWorks.dk[/url]

SV: Problemer med DSB ME Multipack! og andre instalationer
Skrevet af Fusker_dk, 30/1-2010 08:31 (#15)

totte skrev:
KimEast skrev: Jep. Men Aktivitets-byggerne glemmer, at links pludseligt ikke virker mere, og materiel ikke kan skaffes. Så får man det forkerte materiel, og man får en masse problemer Sad

Alltså materialen finte finns längre. Va tokigt!



Det er netop det der er problemet, så de ruter der ikke findes materiel til mere, skulle fjernes, for det er ærgerligt at man bruger tid lyst og ulejlighed på at downloade ingenting.
Brugers avatar
Fusker_dk

Begynder



Antal indlæg: 8
Tilmeldt: 24/1-2010
Status:



SV: Problemer med DSB ME Multipack! og andre instalationer
Skrevet af Fusker_dk, 30/1-2010 16:18 (#16)

knudbe skrev:
Fusker_dk skrev:
Lige i øjeblikket prøver jeg at få ferie expressen til at virke , men det vil den bare ikke det er specielt instalation af vogne der ikke virker, nogle kan jeg ikke finde, andre får jeg fejl i. Dk2000H virker helt fint, og MSTS BIN er også inst. NOGLE IDE'R


Ferieekspressen er lavet til DK2000F så du kan ikke forvente at den virker til DK2000H

KimEast skrev: Jep. Men Aktivitets-byggerne glemmer, at links pludseligt ikke virker mere, og materiel ikke kan skaffes Sad


Vrøvl. Aktivitetsbyggerne glemmer ikke sådan noget. Men aktivitetsbyggere er heller ikke ansvarlig for at det materiel eller de ruter aktiviteterne er bygget til også kan downloades.

Rutebyggere og materielbyggere ved at deres ting bliver benyttet til aktiviter. Det er vel de at de bliver fremstillet til? - men det glemmer de bare Sad


Jeg køre med DK2000H
Brugers avatar
Fusker_dk

Begynder



Antal indlæg: 8
Tilmeldt: 24/1-2010
Status:


Spring til debat:
Lignende emner
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
DSB EA Multipack?? Materiel 3 21-01-2022 22:50
Problemer med DSB tog Generelt 2 26-04-2014 15:51
Problemer med rute og skinne lægning Ruter 8 15-03-2011 19:35
Vista-problemer Snik-Snak 45 04-08-2010 13:40
RWDecal problemer Ruter 3 13-05-2010 20:18
Del denne tråd
URL:
BBcode:
HTML: