Forum » RailWorks / Train Simulator 2012 - 2014 » Scenarios
Tips og tricks tråden (Scenarios)

Udskriv debat


  Tips og tricks tråden (Scenarios)
Skrevet af Bab, 21/6-2009 11:40 (#1)

Jeg vil lægge ud med den første af slagsen. Og da det er aktiviteter jeg kan, så bliver det her. Og så vil jeg opfordre andre om, at starte lignede tråde i hvert deres special område Grin . Og hvis vi så kunne få en moderator til at lave dem "sticky", så er de altid hurtige at finde.

1. Hvis en path driller, så aktiver "Show 3D Paths" i startup-menuen. Så er det muligt at finde ud af, hvor pathen knækker. Et eksempel. Jeg satte et loko før Odense imod Sjælland. Pathen stoppede 3 meter fremme. Løsningen var, at sætte et passagerstop på Perron 3 i Odense. Så kunne pathen komme så langt. Igen stoppede den, og så tilføjede jeg et stop i Nyborg. Nu er den hvor jeg vil have den.

2. På kortet (9) er alle indstillinger på sporskiftene markeret med en tykkere streg. På den måde kan man dirigere et tog i den retning man ønsker. Med kortet fremme trykkes der på de blå prikker, samtidig med at man holder shift nede. Man vil samtidig kunne se, om det har nogen indflydelse på de omkringliggende signaler Smile

Bab
Brugers avatar
Bab

Ekspert



Antal indlæg: 1577
Tilmeldt: 9/5-2005
Bopæl: Fredericia
Alder: 58
Status:


Spring til debat:
Lignende emner
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Har du talt med din bil idag? (fortsættelse af EA-tråden) Snik-Snak 180 16-11-2008 13:20
I forbindelse med tråden "muligt at åbne døre?" - Andet 12 15-10-2004 23:07
Del denne tråd
URL:
BBcode:
HTML: