Forum » Microsoft Train Simulator X » Generelt
Ny Microsoft Togsimulator

Udskriv debat

  Ny Microsoft Togsimulator
Skrevet af gippermand, 15/7-2007 19:53 (#21)

Hejsa....

Jeg vil da også komme med mit synspunkt.......
Først jo det kunne da være rart, hvis de nye maskiner blev bedre, men vil alligevel håbe at man kan konvertere MSTS1 over til den nye udgave.
Først af hensyn til at man stadig har noget man kan bruge til nyt laves, men også fordi jeg har bange anelser for at nogen skulle gå hen og blive grisk, og forlange beløb for det de laver, og ja 10,- her og 10,- der med alt det som der findes af materiel, så bliver det ski dyrt, og jeg tror ikke at alle har lige meget at ruffe med, så vil muligheden for at anvende det gamle, være en redning for dem.......

Det kan godt være at man måske ikke tænker i de baner, men kan da huske at visse har nævn det engang, men at det ikke blev til noget. Selv nu hvor ruter bliver lagt til download for medlemmer og KUN for dem gør at betalingen stille sniger sig ind, og skal MSTS hvad enten det er en 1. eller 2. udgave være for alle, ja så skal der ikke penge med, for så tror jeg at mange står af hesten til sidst, det er nok at man skal betale i dyre domme for at få noget skrot fra visse steder, hvor deres baner ikke et klap bedre og måske dårligere end dem som er lagt gratis ud.............

Det er min menig...........(ved lov har du lov til at ytre dig)
Brugers avatar
gippermand

Medlem



Antal indlæg: 182
Tilmeldt: 18/5-2007
Alder: 69
Status:

Mvh Per


SV: Ny Microsoft Togsimulator
Skrevet af knudbe, 15/7-2007 22:39 (#22)

ThomasH skrev:
Hvorfor så bruge en ny simulator? Det fede ved den nye simulator, vil da netop være at man kan få nogle super flotte og detaljerede modeller.. Hvis man konvertere nogle modeller fra MSTS1, hvor alt dette ikke var muligt, er man jo lidt vidt.


Det fede ved en ny simulator er primært at alle de fejl som vi alle sammen kæmper med i den gamle simulator forhåbentligt vil være fjernet. Fejl, som bl.a. skyldes at den gamle simulator fylder alt muligt ind i memory og derefter ikka kan håndtere det.
Brugers avatar
knudbe

Ekspert



Antal indlæg: 5249
Tilmeldt: 7/1-2005
Bopæl: Dragør
Alder: 70
Status:

Mvh Knud
---
RailWorks Danmark - Stedet hvor RailWorkers mødes
[url=www.RailWorks.dk]www.RailWorks.dk[/url]

SV: Ny Microsoft Togsimulator
Skrevet af gippermand, 15/7-2007 22:50 (#23)

Ja kan grafikken blive bedre, lettere og bedre måde at lave ruter på, så vil jeg være bedøvende lige glad med om det var det ene tog eller det anden i starten.
Brugers avatar
gippermand

Medlem



Antal indlæg: 182
Tilmeldt: 18/5-2007
Alder: 69
Status:

Mvh Per

SV: Ny Microsoft Togsimulator
Skrevet af cabrag, 15/7-2007 23:36 (#24)

Ja tænk engang Per, hvis nogle af os der laver materiel til jer, skulle have den frækhed at forlange lidt for det store arbejde der bliver lagt i det. Du er vist ikke klar over hvor megetarbejde der er med det.
Men foreløbig er vores materiel da til fri afbenyttelse.

Mvh.

DanTrain-Sim folkene.
Brugers avatar
cabrag

Medlem



Antal indlæg: 126
Tilmeldt: 11/4-2004
Status:


SV: Ny Microsoft Togsimulator
Skrevet af gippermand, 15/7-2007 23:47 (#25)

Hejsa Carl

Jo, men tænk så hvad det fører til, hvis den ene skal have penge for sit arbejde, så skal aktivitetsfolkene have lidt til dækning af de omkostningen han måtte have, og ja så kommer rutebyggeren og siger at han måske også vil have lidt....hvor er vi så henne.....Ja undskyld jeg spørg........
En ting er sikkert jeg kører MSTS1 med det materiel som jeg har liggende, eller går til udenlandske modeller, hvis de er gratis. Min 1. udgave har ikke i selve spillet gjort noget som man egentlig kunne bande over.......
Brugers avatar
gippermand

Medlem



Antal indlæg: 182
Tilmeldt: 18/5-2007
Alder: 69
Status:

Mvh Per

SV: Ny Microsoft Togsimulator
Skrevet af knudbe, 16/7-2007 00:14 (#26)

Selvfølgelig vil det være rart hvis det bliver lettere at bygge ruter m.m. men som jeg har nævnt før, så er det primære for mig at alle de fejl der er bliver fjernet, så det kører optimalt.
Men jeg synes ikke at der er nogen grund til at fravælge en kompabilitet med den tidligere version på dette grundlag. Jeg vil i høj grad foretrække at alt hvad der er lavet til version 1.1 også kan bruges i version x.
Og det har ikke noget at gøre med om der er nogen som vil begynde at tage betaling for arbejdet. En diskussion om tingene skal koste noget er meningsløs, da det er helt op til den enkelte udvikler om dennes værker skal koste noget eller ej og på hvilken måde en eventuel pris skal betales, ligesom det så vil være op til brugeren om denne så vil betale hvad det koster eller finde alternativer. Det vil en diskussion overhovedet ikke ændre noget som helst ved. Vi kan blot konstatere at der allerede er flere former for brugerbetaling. F.eks. er VIP-medlemsskabet her på sitet en form for brugerbetaling ligesom de fordele man får ved at være medlem af OTK også på et eller andet niveau er en form for brugerbetaling. At brugerne så ikke opfatter det som en brugerbetaling men som en støtte til hhv tog-sim.dk og OTK ændrer ikke noget ved det faktum. Og det har jeg det for så vidt også helt fint med Smile
Brugers avatar
knudbe

Ekspert



Antal indlæg: 5249
Tilmeldt: 7/1-2005
Bopæl: Dragør
Alder: 70
Status:

Mvh Knud
---
RailWorks Danmark - Stedet hvor RailWorkers mødes
[url=www.RailWorks.dk]www.RailWorks.dk[/url]

SV: Ny Microsoft Togsimulator
Skrevet af Steamhammer, 16/7-2007 20:59 (#27)

Men alligevel ikke mere "fint" end at du har meldt dig ud af OTK? Wink
Brugers avatar
Steamhammer

Administrator



Antal indlæg: 2332
Tilmeldt: 18/4-2004
Bopæl: Skanderborg
Alder: 67
Status:

Med venlig hilsen
Mogens (Steamhammer)

SV: Ny Microsoft Togsimulator
Skrevet af knudbe, 17/7-2007 21:04 (#28)

Hej Mogens,

Der var to årsager til at jeg meldte mig ud af OTK men det var ikke på grund af abonnementet, og det ved du godt Wink

Den anden grund var at jeg faktisk laver mere til nutidige tog. Nu har jeg dog købt de 4 bøger med internationale tog fra Banebøger, så jeg kunne måske nok finde på at lave noget fra 70'erne og 80'erne hvis jeg fik lidt ekstra tid i overskud.
Brugers avatar
knudbe

Ekspert



Antal indlæg: 5249
Tilmeldt: 7/1-2005
Bopæl: Dragør
Alder: 70
Status:

Mvh Knud
---
RailWorks Danmark - Stedet hvor RailWorkers mødes
[url=www.RailWorks.dk]www.RailWorks.dk[/url]


SV: Ny Microsoft Togsimulator
Skrevet af Steamhammer, 17/7-2007 22:14 (#29)

Ja ja, Knud, det ved jeg godt, men den lå jo lige til højrebenet! Wink
Brugers avatar
Steamhammer

Administrator



Antal indlæg: 2332
Tilmeldt: 18/4-2004
Bopæl: Skanderborg
Alder: 67
Status:

Med venlig hilsen
Mogens (Steamhammer)

Spring til debat:
Lignende emner
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Microsoft Train Simulator - Tak Generelt 1 08-09-2013 15:17
Microsoft Train Simulator - 3 spørgsmål! Materiel 2 31-08-2013 18:27
Problem med Microsoft train simulator.. Materiel 5 17-10-2010 18:36
Microsoft Train Simulator 2 kommer! Andet 6 31-10-2009 19:23
Togsimulator Snik-Snak 12 28-09-2009 22:34
Del denne tråd
URL:
BBcode:
HTML: