MPedersen92 skrev:
Tror vist bare folk skal glemme hvad jeg har skrevet, der er jo tydeligvis ingen der gider læse det ordentligt igennem, så bare glem det folkens.....
Ro på, den har du altså selv rodet dig ud i. Du starter med at skrive:
MPedersen92 skrev:
..., selv de nyeste af de nye maskiner går dårligt nok 4-4½km literen..
Og pludselig er de 4-4,5 blevet til 3-3,5 uden belastning i det næste indlæg. Hvor blev den ekstra km af?
Derudover er jeg ret nysgerrig på hvor du får de 3-3,5 km/l fra, jeg formoder det ikke er personlig erfaring. Hvis det er et teoretisk tal fra Vossloh, så er det nok ligesom batteritiden på mange bærbare computere. Og er det rent faktisk en praktisk måling de har lavet, så vil jeg gerne sætte penge på at det er med 2 grønne hele vejen, i medvind og ned af bakke, ved den mest økonomiske hastighed maskinen overhovedet kan bevæge sig. Selv uden belastning, så er det stadig 85 ton, der skal bevæge sig her fra og til Bejing, og stadig have lidt til overs i tanken!