Ja min plan for ændringer ville slet ikke inkluderer hverken Roskilde, Helsingør eller Kastrup men tage udgangspunkt i forbedring af de nuværende linjer.
Først ville jeg forbinde Frederikssundsbanen med metroen i Flintholm, derved forsvinder 9 tog i timen fra boulevardbanen, tilgengæld ville jeg så indlægge en ny linje lad os kalde den D mellem Flintholm-Valby-Klampenborg.
Nu vil jeg så lave den største ændring, bygning af en ny citytunnel fra Ellebjerg-Vesterbro-Hovedbanegården(Rådhuspladsen)-Frue plads-Nørreport-Rigshospitalet-Bispebjerg. Derved kan A og E ligges over i denne.
Nu er der så kommet yderligt med strækninger som ikke betjenes men dette klares med at lave F til en rigtigt ringlinje: København H-Svanemøllen-Ryparken-Nørrebro-Flintholm-Danshøj-Ny Ellebjerg-København H, for at have plads i boulevardbanen må F nødvendigvis nu kører med 4/6 min interval.
Uafhængigt af dette kunne der også anlægges en helt nu metro strækning svarende til 5A/350S: Herlev-Husum-Nørrebro-Nørreport-Kongens nytorv-Sundbyvester plads-Tårnby st.
I Herlev kunne der laves sporforbindelse så nogle tog til/fra Frederikssund kører både via Vanløse og via Nørrebro.
Fra Tårnby til Dragør kører der stadigt bus da beboerne i Dragør nok ikke vil have en metro ud til deres gamle hus
Dette er naturligvis dybt urealistisk